Anbefalte innlegg

Så i treffpunkt at Sharif hadde tilbud på diverse felger. Jeg tenkte på 17" A8 Felger. Er det bra kvalitet på de? Eller blir de fort "urunde"?

Skal ha de på en type44. Blir enten de A8 felgene eller de nye Rs4 felgene.

Hvem kler bilen best?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror kvalitet en helt grei,ihvertfall med tanke på prisen.

Kommer nok til å kjøpe felger fra Sharif selv. Synes de nye RS4 felgene er kule jeg....:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns også de nye RS4-felgene er fine, men jeg er redd de kommer til å bli som de "gamle", at alle og enhver kommer til å ha dem, og kopier i form av hjulkapsler også dukker opp på Biltema...

Jeg ville kanske kjøpt A8-designet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte faktisk eg skulle kjøpe gamle typen rs4 til t4 min,får no håpe dei er litt kvalitet på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Off Topic: Må bare si at hadde ASA ar1 vært i 17" så hadde nok Sheriffen solgt endel fler av de. Fine felger. Synd det står ASA på dem. Kan vel byttes ut med noe annet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så i treffpunkt at Sharif hadde tilbud på diverse felger. Jeg tenkte på 17" A8 Felger. Er det bra kvalitet på de? Eller blir de fort "urunde"?

Skal ha de på en type44. Blir enten de A8 felgene eller de nye Rs4 felgene.

Hvem kler bilen best?

jeg har kjørt med shariff sine felger på de 2 siste bilene mine og de har vært kjemp bra. meget fotnøyd med både prisen og kvaliteten. løp og kjøp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok A8 felger. Tenkte jeg skulle kjøpe brukte felger. ikke a8. Men blir billigere å kjøpe hos Sharif. Men er det en bestemt størrelse på dekka? Jeg må ha 215-40. Jeg regner med det er 45Profil på de 17".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok A8 felger. Tenkte jeg skulle kjøpe brukte felger. ikke a8. Men blir billigere å kjøpe hos Sharif. Men er det en bestemt størrelse på dekka? Jeg må ha 215-40. Jeg regner med det er 45Profil på de 17".

tror ikke dette byr på noen store problem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Photoshopa på A8 felger jeg + senk. vart ikke værst. Er ikke mange

type44 med A8 felger. Så nå er det bra å ta turen til Sharif veit jeg, hehe.

[ATTACH]35254[/ATTACH]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var en tur hos shariffen i dag, er ikke noen vits å dra dit for å få tak i replica felger ennå, han rådet meg til å komme tilbake i begynnelsen av april for da hadde han fått de inn. vurderer de nye rs4 felgene på passaten men er litt usikker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nåken so veit ka sharif tar i frakt på å sende felgpakker til Ålesund? Sender dei i post oppkrav? Er dei treige med å levere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.