#1 Skrevet Mars 10, 2006 Noen fra klubben som lekte seg utenfor Olavsgaard idag? Gikk rimelig unna værtfall. Sort A4 '96- Avant 1.8T 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2006 Nei, men jeg vet om to golfer som hadde det moro. *plystre* disclaimer: Jeg har selvfølgelig ikke vært der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2006 Nei, men jeg vet om to golfer som hadde det moro. *plystre* disclaimer: Jeg har selvfølgelig ikke vært der.. Hehe,ja var endel biler som kolliderte de dagene jeg var på seminar. Søringer kan jo ikke kjøre bil: smil : Avanten gikk værtfall meget bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2006 Når jeg leser denne trådens innledning er jeg i tvil om spørsmålsstilleren er irritert eller ikke over eventuell oppførsel. Men hvis det er slik at noen av våre medlemmer klarer å oppføre seg slik på et offentlig sted at det irriterer andre (ikke-medlemmer), er dette faktisk dårlig reklame for klubben, særlig hvis klubbmerker er synlige på vinduer eller på skiltplater. I motsatt fall, hvis oppførselen tiltrakk seg interesse, ved positiv/interessant adferd, KAN resultatet være positiv for oss. Grunnen til disse betraktninger er at vi veldig raskt kan ødelegge eller bygge opp under klubbens rennomè ved offentlig adferd. Dette er noe jeg mener vi skal ha i bakhodet når vi kjører rundt med biler med klubb-dekaler på. Hilsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 10, 2006 Når jeg leser denne trådens innledning er jeg i tvil om spørsmålsstilleren er irritert eller ikke over eventuell oppførsel. Men hvis det er slik at noen av våre medlemmer klarer å oppføre seg slik på et offentlig sted at det irriterer andre (ikke-medlemmer), er dette faktisk dårlig reklame for klubben, særlig hvis klubbmerker er synlige på vinduer eller på skiltplater. I motsatt fall, hvis oppførselen tiltrakk seg interesse, ved positiv/interessant adferd, KAN resultatet være positiv for oss. Grunnen til disse betraktninger er at vi veldig raskt kan ødelegge eller bygge opp under klubbens rennomè ved offentlig adferd. Dette er noe jeg mener vi skal ha i bakhodet når vi kjører rundt med biler med klubb-dekaler på. Hilsen Nå ser jeg et smilefjes i første inlegg. så jeg vil tro at trådstarter bare syns dette var morro. MEN, uansett. tror du virkelig at hvis en bil blir slædda med / råkjører på en motorvei og et bittelite vwaudi klistremerke sitter på bilen at dette skal kunne trekke renome til klubben ned? Syns virkelig du kan slappe litt av med denne Pappa over alle i klubben holdningen din. Kan hende jeg er litt for krass nå. men vi må da virkelig få lov til å ha det morro og være menneskelig også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 10, 2006 Når jeg leser denne trådens innledning er jeg i tvil om spørsmålsstilleren er irritert eller ikke over eventuell oppførsel. Men hvis det er slik at noen av våre medlemmer klarer å oppføre seg slik på et offentlig sted at det irriterer andre (ikke-medlemmer), er dette faktisk dårlig reklame for klubben, særlig hvis klubbmerker er synlige på vinduer eller på skiltplater. I motsatt fall, hvis oppførselen tiltrakk seg interesse, ved positiv/interessant adferd, KAN resultatet være positiv for oss. Grunnen til disse betraktninger er at vi veldig raskt kan ødelegge eller bygge opp under klubbens rennomè ved offentlig adferd. Dette er noe jeg mener vi skal ha i bakhodet når vi kjører rundt med biler med klubb-dekaler på. Hilsen Kua har selv vært kalv John. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 11, 2006 Når jeg leser denne trådens innledning er jeg i tvil om spørsmålsstilleren er irritert eller ikke over eventuell oppførsel. Men hvis det er slik at noen av våre medlemmer klarer å oppføre seg slik på et offentlig sted at det irriterer andre (ikke-medlemmer), er dette faktisk dårlig reklame for klubben, særlig hvis klubbmerker er synlige på vinduer eller på skiltplater. I motsatt fall, hvis oppførselen tiltrakk seg interesse, ved positiv/interessant adferd, KAN resultatet være positiv for oss. Grunnen til disse betraktninger er at vi veldig raskt kan ødelegge eller bygge opp under klubbens rennomè ved offentlig adferd. Dette er noe jeg mener vi skal ha i bakhodet når vi kjører rundt med biler med klubb-dekaler på. Hilsen Hahaha.. Jeg husker etter et mandagstreff i sommer... Var på vei mot Skedsmokorset og lå i rundt 130-140 på toppen ved Olavsgård. Plutselig hadde jeg en bil helt i ræva på meg, så jeg ga på det jeg kunne for å komme forbi bilen ved siden av meg så jeg fikk lagt meg inn. Bilen bak kjørte forbi meg, og hadde minst 180 km/t før den bremset. John. Det var deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 11, 2006 Må si det er bra dere sier ifra, noen ganger burde man virklig tenke før man skriver. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 11, 2006 Noen fra klubben som lekte seg utenfor Olavsgaard idag? Gikk rimelig unna værtfall. Sort A4 '96- Avant 1.8T Det kan jo ha vært noen fra Møller Romerike eller kunder derfra, da dette ligger nesten vegg i vegg med Olavsgård Hotell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 11, 2006 Det kan jo ha vært noen fra Møller Romerike eller kunder derfra, da dette ligger nesten vegg i vegg med Olavsgård Hotell. Aha:) Jeg så ikke noen klubb-merker på bilen da den gikk "litt" for fort forbi bussholdeplassen. Ville vel bare påpeke at noen lekte seg litt i snøen og lurte på om dette var et klubb-medlem:) Var iallefall montert en åpen dump på denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 11, 2006 Syns det er litt kjedelig at du ikke vil forsvare deg her, John... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 12, 2006 Hvis noen "uniformerer" seg, er man straks mer fokusert, ikke sant ? Sammenligningsvis: En gruppe med drilltropp fra garden og en tropp fra et sirkus med klovner. Begge er til for å underholde andre mennesker. Dersom en i klovnetroppen gjør noe som gleder andre er det OK, ikke sant ? Dersom en fra drilltroppen oppførere seg anderledes enn forventet, mister geværet f eks. vil dette bli lagt merke til negativt. Altså er det opp til "uniformeringen" og adfrerden som bestemmer om det opfattes positivt eller negativt for det "merket" som er synlig for utenforstående. Så derfor, kan det enkelte medlems adferd, særlig med tydelig klubb-merke, føre til at andre kan mene noe positivt eller negativt om klubben. Det var egentlig alt, jeg mente. Hilsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 12, 2006 John: må bare si en sak siden du har en sånn mening som du mener. PKT 1: regner med at du har Klubb logo på bilen din PKT 2: Du er leder i klubben, det vil si at du skal gå som et forbilde for klubbens medl. Men da lurer jeg på, hva er dette for en kjøring da: sitat fra annet innlegg: "Jeg husker etter et mandagstreff i sommer... Var på vei mot Skedsmokorset og lå i rundt 130-140 på toppen ved Olavsgård. Plutselig hadde jeg en bil helt i ræva på meg, så jeg ga på det jeg kunne for å komme forbi bilen ved siden av meg så jeg fikk lagt meg inn. Bilen bak kjørte forbi meg, og hadde minst 180 km/t før den bremset. John. Det var deg." Så jeg vil si med dette, at vi alle har vel bryttet loven bak rattet, om det er ved hastighet, eller annet, vi er tross alt bare mennesker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 12, 2006 Syns det blir litt for dumt av deg å komme meg en moralpreken om at alle som kjører med klubb-klistremerker og skiltholdere må oppføre seg eksemplarisk og aldri kjøre for fort. Det tar seg ekstra dårlig ut når du kjører minst like "tøft" som alle andre. Og jeg tror folk flest skjønner at VACN er en fritidssyssel (for de fleste i hvert fall), ikke et firma/arbeidsplass hvor alle er like, i motsetning til drilltroppen din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 12, 2006 Jeg stenger denne tråden nå fordi den har tatt helt av og er helt ute av topic. Ønsker dere å diskutere videre, så opprett en egen tråd i OFF TOPIC. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...