#1 Skrevet Mars 10, 2006 Siden sommer dekka snart kommer på bilene og vi i lokallaget Mjøsa synes at alt med bil er gøy, har vi sammen med Roger på FMS funnet ut at et treff hos dem den 20 Mai (med forbehold om endringer) må være på sitt rette. Her vil det bli omvisninger.konkuranser med mere. Alle som vil er Hjertlig Velkomne til sosialt samvære og info og litt opplæring og omvisning på FMS. Vi har fått tilbud om og bremmse 10 biler mot en bitteliten sum på 500kr Her vil det bli bindene på melding får de ti som melder seg opp. Her er et par viktige regler som er viktige og få med seg: Det MÅ være olje helt opp til toppen på peile pinnen Det Skal være skiftet olje, Det MÅ ikke finnes NOEN lekarsjer av vesker på bilen(oljer/bremseveske osv) er det det blir disse tatt bort av køen og pengene returneres ikke. Det MÅ ha vært en kontroll av regreima. De som melder seg på denne bremsingen, tar selv ansvar ved bremsing, da FMS ikke tar noen ansvar for motor osv. Vi må også ha fullbeskrivelse av bilen og helst bilde også. Dette for best og organisere dagen(og premiering) Det blir også premiering av best/pensete AUDI og VW Det blir konkuranse med starte kasting(kaste oppi en tønne) Av de ti bilene som stiller til bremsing, blir det premiering av : Beste bygger og de som har klart og hentet ut mest effekt økning i % ut i fra hva bilen har av effekt orginalt. Time planen for denne dagen er oppmøte kl 0900 0900-1500 omvisninger, konkuranser,bremsing osv 1500- blir det grilling. drikke(ikke alkohol) til vi finner på og ta veien hjem igjend. PS blir mulighet for og skylde av bilen på stedet, da FMS stiller en vaskehald og en høytrykk spyler til disp. PS 2. Vi trenger og vite ca hvor mange som kommer siden det må handles drikke og mat, så vær så snill og svar på spørsmålsjemaet kommer snart ut med en påmeldings mail der de som vil bremse bilene sine kan ta kontakt med meg For de som lurer på hvor og hvem FMS er så er en link til siden dems her http://www.tuningspesialisten.no/ VH Thomas Bergmann Tor Olav Salvesen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2006 FMS er konge, Mjøsa lokallag er konge og Tor Olav er konge... men har dessverre ikke mulighet denne gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2006 får vel prøve på det jeg også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 11, 2006 jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 11, 2006 ja, om det er fint vær så kommer jeg nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 11, 2006 Har bittelitt svetting mellom motor og kasse... Tillates det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 12, 2006 Har bittelitt svetting mellom motor og kasse... Tillates det? skal skjekke, men må får all del ikke dryppe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 12, 2006 Jeg blir nok også med dit en tur vil jeg tro. an jo besøke brodern på Flisa i samme slengen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 12, 2006 jeg kommer.... andreas kjøre nedover sammen??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 12, 2006 jeg kommer.... andreas kjøre nedover sammen??? Oppover Arve, OPPOVER. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 12, 2006 Oppover Arve, OPPOVER. sorry, har netopp våknet.... er du med eller roger??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 12, 2006 Jeg er som vanlig klar for litt kolonnekjøring jeg vet du, Arve. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 12, 2006 blir med jeg, om detta senkesettet fra vwcarconsult dukker opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 13, 2006 er med, kommer 2 s3'r ifra hadeland som bil bremses også! TORO send meg en PM så for du litt info om bila. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 13, 2006 Det er klart man skal dit: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 13, 2006 Dere 5 som har meld dere på til bremsin så langt kan dere sende meg bilde og info om bilene (trenger og vite det meste om tekniske på motorene) dette kan dere sende på mail til meg på to-salve@online.no Dette kommer til og bli et konge treff. FMS Kommer til og legge ut noen tilbud som vi ikke kan gå glipp av denne dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 14, 2006 FMS ? uansett.. hadde det vært lenger utpå sommeren så etter at 16v'n og megasquirten var i så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 14, 2006 FMS ? uansett.. hadde det vært lenger utpå sommeren så etter at 16v'n og megasquirten var i så FMS -Flissundet Motorservice men du har møte plikt Dan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 14, 2006 FMS -Flissundet Motorservice men du har møte plikt Dan nytter ikke nå uansett golfen går nesten ikke! bruker så mye bensin og stamper og går! får se åssen det blir.. bytte rotor til helga! mulig det blir litt bedre da kansje! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 17, 2006 Dere 5 som har meld dere på til bremsin så langt kan dere sende meg bilde og info om bilene (trenger og vite det meste om tekniske på motorene)dette kan dere sende på mail til meg på to-salve@online.no Dette kommer til og bli et konge treff. FMS Kommer til og legge ut noen tilbud som vi ikke kan gå glipp av denne dagen Har dere noe tilbud på chipping til Golf IV GTI denne dagen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 17, 2006 Har dere noe tilbud på chipping til Golf IV GTI denne dagen? blir noen tilbud denne dagen. men du må nokk møte opp for og se. Men regner med at du vill kunne få et tilbud denne dagen ja. men blir nokk ikke utført denne dage, om ikke det skulle skje noe. men hvem veit ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 17, 2006 Muligens eg kjem og.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 17, 2006 Muligens eg kjem og.... bare og få dela på plass du roar så er bilen din i stand igjend i alle fall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 19, 2006 DERE SOM VIL BREMSE BILENE DERES MÅ SENDE MEG EN MAIL MED BILDE OVER MOTORROM,BILEN PLUSS AT JEG TRENGER TEKNISKE DATA PÅ BILEN. ALT DERE KAN KOMME PÅ. SEND DETTE PÅ MAIL TIL TO-SALVE@ONLINE.NO 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 29, 2006 Ser ut som det begynner og bli en del som vil være med ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...