om Treffet hos FMS  

61 stemmer

  1. 1. om Treffet hos FMS

    • Kommer Garantert på dette treffet
    • muligens jeg kommer.
    • dette treffet passer meg ikke, så jeg kommer ikke
    • jeg vil gjærne ha min bil bremset


Anbefalte innlegg

kjøre til våler og 5-10minutter lenger, var med thomas dit en gang, men huske ikke helt hvor det er hen jeg heller

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøre til våler og 5-10minutter lenger, var med thomas dit en gang, men huske ikke helt hvor det er hen jeg heller

 

 

kjørt til sentrum av flisa der møter dere en rundkjøring. kjør så rett over og så ca en km så står det skiltet til høyre. meget enkel

 

 

dette er alså nord fra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

for de som trenger en værmelding så er jeg der rund kl 0800 men er og få tak i på tlf fra 0700

 

om noen lurer på noe så ring

 

tlf 45678499

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor lang tid bruker man ca fra løten? 45min-1t.?

 

Får lure meg en tur nedover, vis ryggen tilsier det (kranglete om dan).....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor lang tid bruker man ca fra løten? 45min-1t.?

 

Får lure meg en tur nedover, vis ryggen tilsier det (kranglete om dan).....

 

 

sånn ca ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

snakkes på treff! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

snakkes på treff! :D

JEPP...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo bra det er på en lørdag dere får bremset bilene hos FMS.. er jo vel da lottorulla slår til for fult : haha : hvem av dere får 7 rette der oppe da og 342hk og 510 nm i en original 2.2T med chip? : smil : : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo bra det er på en lørdag dere får bremset bilene hos FMS.. er jo vel da lottorulla slår til for fult : haha : hvem av dere får 7 rette der oppe da og 342hk og 510 nm i en original 2.2T med chip? : smil : : smil :

 

kan du forklare hva de mener med denne bemerkningen er du snill.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller så ødla jo været for den store opplevelsen. men litt dårlig oppmøte, men håper jo de som var her hadde en nyttig og lære rik dag.

 

men de på FMS synes det var bra oppmøte med tanke på været og er muligens intrisert i og prøve og få til et treff til til neste år om det er inntrisangt.

 

hva synes dere som var her da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget bra treff, berre litt treig start......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk ikke vært der i dag, men er det noen som har bilder?

 

 

masse bilder. men kommer senere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men må jo si at det var et utrolig tilbud FMS kom med i dag da. med chipping av bilen i løpet av mai mnd til 6500kr uansett bil da.

var jo også mange andre gode priser der i dag.

 

hi man er raske så trur jeg dette tilbudet hjelder for alle medlemer ogs åut morra dagen, så kan jo lønde seg og ringe og kjekke kanskje

 

Fikk selv chippa passaten og dæven og deilig det var. blei jo hele 145hk og dreimomentet blei vell på 330nm om jeg ikke husker helt feil. pappirene ligger i bilen.

men så på kjøre kompiteren på vei hjem og trur dere ikke den brukte mindre drivstoff også. jippi

 

 

Skal hilse fra Roger på FMS og beklage at det blei litt treg start, var des noe problemer med en s2 v8 som hang igjend fra i går.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

siden jeg er litt av et rote hode så trenger jeg og komme i kontakt med han med a3 som vant audi klassa i dag. kan du /eller noen som kjenner han sende meg en pm med navnet hans

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja da får jeg vell legge ut et par bilder

her er det synet som møtte oss når vi dukket opp

bilder fra sony eriksom 224.jpg

bilder fra sony eriksom 225.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen audier som var der. var des dårlig oppmøte med vw så det blei det nokk ikke noe bilde av

bilder fra sony eriksom 240.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så var det litt undervisning i triming, undertegnene satt bilen sin til disp for chip :rolleye:

noe jeg ikke angret på da jeg kom hadde jeg 115 hk når jeg dro hadde jeg 145hk. og hva skal man si jo fy faen og gøy det blei. : rock :

bilder fra sony eriksom 247.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var jo et par RS2 der også :jegtarn: den enne med 340hk og 506nm og den andre med 326hk og 550nm den sistnevnte er det nokk noe feil med siden den har en 26/27 turbo og chip.

bilder fra sony eriksom 251.jpg

bilder fra sony eriksom 258.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så var det jo et par konkuranser

fra høyre

 

beste audi blei Roger Kristiansen...

beste vw blei jo lokallaget are med sin t4

og den med mest hk mot orginal og beste bygge blei våres Roar steggjærdet. lengs til høyre

og undertegnende tokk jo self prisen i konvørte kasting med en en glimrende seier.

 

så en stor :klapp::klapp::klapp: til alle som var med

bilder fra sony eriksom 268.jpg

bilder fra sony eriksom 234.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og til slutt så er det litt lære om programering av chipp osv til de som intriseerte seg for det

bilder fra sony eriksom 270.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde det knallhyggelig på FMS treffet, fikk endelig benkkjørt RS2'n og snakket med mange trivelige mennesker, og lærte mye denne dagen.

Bra arrangert!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

beklager at jeg ikke dukka opp men!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde det knallhyggelig på FMS treffet, fikk endelig benkkjørt RS2'n og snakket med mange trivelige mennesker, og lærte mye denne dagen.

Bra arrangert!

hadde du den røde eller svarte bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.