Anbefalte innlegg

Noen som kan si meg hva disse bilene bruker på mila ved fin kjøring. Jeg får ikke min passat til og gå under 1,3 liter på mila uansett hvor fint jeg kjører. Noen som vet hva det kan skyldes ?? Går ikke så godt som den skulle gjort. Og jukser ved fullt gass pådrag. G-laderen er overhalt for rett under et år siden på G-tech.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Feiljustret co ( Blanding luft/bensin ), feil på tempgiver for motorstyring ( gir for mye bensin ), def. lambdasonde ( ingen tilbakemelding til motorstyreenhet om uforbrent bensin i avgassen ), Originalt ladehjul på chippet styreenhet ????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min ligger på ca. 0.85/mil på langkjøring. Ellers ligger den vel omtrent rett under literen.

Har funnet ut at den er ekstremt følsom for utetemperatur...hvis det blir litt kaldere i været så stiger forbruket med godt og vel 50%.

 

Når det gjelder G-Tech så har jeg ingen personlig erfaring men de har vel et noe frynsete rykte tror jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Feiljustret co ( Blanding luft/bensin ), feil på tempgiver for motorstyring ( gir for mye bensin ), def. lambdasonde ( ingen tilbakemelding til motorstyreenhet om uforbrent bensin i avgassen ), Originalt ladehjul på chippet styreenhet ????
Alt er orginalt på bilen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min ligger på ca. 0.85/mil på langkjøring. Ellers ligger den vel omtrent rett under literen.

Har funnet ut at den er ekstremt følsom for utetemperatur...hvis det blir litt kaldere i været så stiger forbruket med godt og vel 50%.

 

Når det gjelder G-Tech så har jeg ingen personlig erfaring men de har vel et noe frynsete rykte tror jeg.

 

Kan stemme det med tempraturen, det har vært sinnsykt kaldt i stavanger i det siste, får vente og se til det blir litt varmere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.