#1 Skrevet Mars 10, 2006 Har en 2001 Sharan som jeg skal ha meg nye felger/dekk til. Står nå mellom: RS4 II RS6 ASA AR1 Regner med at jeg velger 18", da det stort sett er fruen som kjører rundt i bilen. Bilen kommer til å bli senket 40/35mm. Noen som har forslag til valg (jeg liker selv RS6 og ASA AR1 best foreløpig)? Sharif har jo VELDIG fine priser på pakker på disse. (RS4II og RS6 i 18" til 7.500,- og ASA AR1 i 18" til 9.500,-). Sharan er forholdsvis tung og skal ha load index på min 95. Noen som vet hva dekkene i disse pakkene har i load index? Noen som vet om man kan få kjøpt seg opp til dekk med riktig load index? Er det kvalitetsforskjell på replica felgene og ASA? Ville kanksje tro ASA felgene er av bedre kvalitet??? Er det noen krav til felgene om styrke på disse (ref. krav om load index på min. 95)? Dette ble mange spørsmål... Håper noen kan hjelpe meg med svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2006 Har en 2001 Sharan som jeg skal ha meg nye felger/dekk til. Står nå mellom:RS4 II RS6 ASA AR1 Regner med at jeg velger 18", da det stort sett er fruen som kjører rundt i bilen. Bilen kommer til å bli senket 40/35mm. Noen som har forslag til valg (jeg liker selv RS6 og ASA AR1 best foreløpig)? Sharif har jo VELDIG fine priser på pakker på disse. (RS4II og RS6 i 18" til 7.500,- og ASA AR1 i 18" til 9.500,-). Sharan er forholdsvis tung og skal ha load index på min 95. Noen som vet hva dekkene i disse pakkene har i load index? Noen som vet om man kan få kjøpt seg opp til dekk med riktig load index? Er det kvalitetsforskjell på replica felgene og ASA? Ville kanksje tro ASA felgene er av bedre kvalitet??? Er det noen krav til felgene om styrke på disse (ref. krav om load index på min. 95)? Dette ble mange spørsmål... Håper noen kan hjelpe meg med svar når det gjelder felg valg ville jeg gått for enten RS6 eller AR1 grunnen er fordi jeg synes den nye RS4 felgen passer litt lavere biler alla sedan og sånt. når det gjelder load index husker jeg ikke helt fra når jeg jobber hos shariff men jeg mener å huske at de kan skaffe det ihvertfall. men, noe ekstra må du regne med å betale. ellers nåe det gjelder felger så skal de tåle vekten av bilen din. jeg har selv hatt på både 18" og 19" på en passat. jeg flere som har kjøpt både 18" og 19" til både sharan og touran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2006 Da har jeg lekt litt (obs jeg er nybegynner... ): RS6: ASA AS1: Hvem er penest på bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2006 Da har jeg lekt litt (obs jeg er nybegynner... ):RS6: [ATTACH]35252[/ATTACH] ASA AS1: [ATTACH]35253[/ATTACH] Hvem er penest på bilen? uten tvil AR1 synes jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 10, 2006 uten tvil AR1 synes jeg. Jeg synes også det så best ut, men er redd litt av dette kommer av at det var best kvalitet på bildene av de... Er litt redd kanten på AR1 ikke blir så dyp som på bildet. Tror jeg må opp til Sharif en tur å se på felgene i den størrelsen han leverer. AR1 KREVER at det er litt kant på dem. Uten kant er jeg ikke helt sikker Størrelse på kant kommer vel an på både bredde og innpress på felgen... Regner med det er 8" bredde på de. Tror man må opp i 9" for at det skal bli "bred" nok kant??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...