"Kræsja" S6'n min, -uten kasko -Delesalg/delekjøp/import?-Hjelp..

Anbefalte innlegg

Til trådstarter, ringte deg på lørdag og spurte ang det røret. Prøvde å ringe deg på søndag, men fikk opptatt endel ganger. Men hvilken prisantydning har du kommet frem til? Hvorfor ikke bare fikse bilen selv istedenfor å tape masse penger?

Hei.

Går ut ifra at du får "litt svar" på mitt forrige innlegg..?

Har ingen forutsetning/kunnskap/ -takst eller annet for å komme frem til noen prisant. -Men som du sier: TAPE MASSE PENGER...

Tolker det sånn at bilen er verdt "noen" kroner, sjøl i skada tilstand,. Forutsett den ikke er "rammeskada" sjølvsagt.

"røret" du nevner er helt inntakt.

Mvh GeirJ.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du kan leve med s4 skjermer dvs litt andre blinklys så har jeg skjermer til deg. Radiatoren og klimaradiatoren skaffes billig. Fangeren kan jeg skaffe til deg, ruter tar du på ruteforsikring. Lakkering blir vel ikke så dyrt. Eneste jeg er litt redd for er om motoren har dratt inn mye møkk siden luftfilterboksen er kaputt.

 

Vurderte denne seriøst, mest for å få meg en billig og bra bil, men droppet det fordi jeg ville ha noe annet enn c4. Hvis du vil kan jeg hjelpe deg med å få istand bilen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.