Blinkende lampe (Audi A4 1,9TDI Quattro)

Anbefalte innlegg

Var ute og starta bilen nå nylig.. Lampa med bilde av en bil og en nøkkel (startsperra?) blinket, og slo seg ikke av selv om jeg slo av og på tenningen. Tok ut nøkkelen og starta på nytt, da var alt som normalt. Det samme skjedde i går kveld..Hva kan være galt?

 

Nå skal det sies at det har vært kaldt i det siste (-26 i natt) :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ute og starta bilen nå nylig.. Lampa med bilde av en bil og en nøkkel (startsperra?) blinket, og slo seg ikke av selv om jeg slo av og på tenningen. Tok ut nøkkelen og starta på nytt, da var alt som normalt. Det samme skjedde i går kveld..Hva kan være galt?

 

Nå skal det sies at det har vært kaldt i det siste (-26 i natt) :D

Når den blinker betyr det at nøkkelen ikke blir godkjent av startsperre-enheten (spola eller hva det heter).

 

Kan være feil på nøkkelen eller bilen. Ett gjengående problem på A4 er dårlige loddinger inne ved tenninga. Finnes en par tre tråder om dette :)

 

Søk på "A4 AND startsperre" så finner du litt forskjellig

Happy reading :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare spørre siden jeg er fersk med audi, det er normalt at startsperre indikatoren lyser når man starter bilen? Lyser, ikke blinker..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare spørre siden jeg er fersk med audi, det er normalt at startsperre indikatoren lyser når man starter bilen? Lyser, ikke blinker..

Jepp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når den blinker betyr det at nøkkelen ikke blir godkjent av startsperre-enheten (spola eller hva det heter).

 

 

Men hvis den ikke hadde blitt godkjent ville jeg vel ikke fått startet/kjørt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvis den ikke hadde blitt godkjent ville jeg vel ikke fått startet/kjørt?

Da hadde den starta, og stoppa igjen etter 2 sekunder.. Også hadde lampa blinka :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey :)

 

 

Takker for svar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.