#1 Skrevet Mars 11, 2006 Hei... Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg får av vindusspylerdysene på panseret på min 96' A4? Har prøvd å få dem av men får det ikke till... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 11, 2006 De skal skyves framover ( mot fronten av bilen ) og løftes i bakkant. Ta av gummi pakningen på undersiden hvor slangen går inn, så ser du hvordan det fungere. Det kan være et tips å presse unnenfra også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 12, 2006 Ok Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 22, 2006 Fikk du dem ut? Sliter litt her med å få ut mine.. Prøvd å dytte dem framover og vippe dem ut bak uten hell... Er noe varme i dem hvis det har noe å si? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 22, 2006 Fikk du dem ut? Sliter litt her med å få ut mine.. Prøvd å dytte dem framover og vippe dem ut bak uten hell... Er noe varme i dem hvis det har noe å si? Har ikke hatt behov for å ta dem ut enda... Blir vell om en ukes tid. Men, fikk dem ikke ut sist jeg prøvde.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 22, 2006 Har ikke hatt behov for å ta dem ut enda...Blir vell om en ukes tid. Men, fikk dem ikke ut sist jeg prøvde.... Hmm.. oki.. Må ha dem ut i morra jeg da... Får prøve med litt mere makt da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...