Hvilken chromdekseler til speil er det best kvalitet på?

Anbefalte innlegg

Hei...

 

Hvilken chromedeksel er det best kvalitet på?

Har lyst på slike som man monterer på og ikke slike som man limer på...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei...

 

Hvilken chromedeksel er det best kvalitet på?

Har lyst på slike som man monterer på og ikke slike som man limer på...

 

Ville tro de orginale er de beste(og de dyreste) siden disse ikke er plastikk slik som alle de andre er.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville tro de orginale er de beste(og de dyreste) siden disse ikke er plastikk slik som alle de andre er.

 

Stemmer nok det, man skal du har S speil så snakker vi nærmer 10 000 (ialle fall til A6). Så jeg skjønner folk som kjøpper fa in pro, kamei etc.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regnet med at S speilene er d beste... ;)

men, hvilken er de beste av de billige? :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

In pro funker veldig bra har kjørt med dei i over ett år nå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

in.pro har fungert veldig bra hittil iallefall, har hatt de 10 mnd nu.

Noen sier man må være på passelig med avfetting o.l. for at d ikke skal flasse av. Det har gått veldig fint sålangt!

ANBEFALES!

 

Mvh Preben

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg så nylig en S6 (C4) hvor krommen på kappene hadde blitt full av oksyderte flekker, sannsynligvis pga saltet på veiene. Kanskje eieren selv ser denne tråden og forteller hva slags kapper han kjøpte...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg så nylig en S6 (C4) hvor krommen på kappene hadde blitt full av oksyderte flekker, sannsynligvis pga saltet på veiene. Kanskje eieren selv ser denne tråden og forteller hva slags kapper han kjøpte...

 

Blablabla Per:)

 

Det er ett typisk E bay kjøp, desverre...

 

Vet noen av dere her inne om S8 speil går, med eller uten små mods, på min S6 C4?

 

Må ha nye jeg:):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer nok det, man skal du har S speil så snakker vi nærmer 10 000 (ialle fall til A6). Så jeg skjønner folk som kjøpper fa in pro, kamei etc.

 

10 000++ er nok korrekt dersom du kjøper slike speil orginalt gjennom Møller, da de bare selger hele speil med innmat. Går du på ebay vil du finne mange S og RS speil tilsalgs. Det selges både hele speil med innmat og bare speilhuset (du trenger egentlig bare speilhuset). Du bør kunne få et sett med speilhus for ca. 2-3000 kroner.

 

Det er også forskjell på S og RS speilene. S speilene er i polert aluminium (blanke), mens RS speilene leveres i børstet aluminium (matte).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg jøpte mine til gamle bilen brukt av en kamerat her i klubben, de var veldig bra kvalitet på..kjøpt på NBS.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men tenkte ikke på de speilhusene, tenkte på annet snacks de har på siden der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her i norge som er leverandør/tar inn fra/for de?

 

 

Trur Powerzone, NBS

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her i norge som er leverandør/tar inn fra/for de?

 

Mine ble iallefall kjøpt fra Eiker Motorshop.

 

Mvh Preben

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eiker Motorshop og Quattroco har desverre ingen på lager for øyeblikket :confused:: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eiker Motorshop og Quattroco har desverre ingen på lager for øyeblikket :confused:: gråter :

 

 

Quattroco har fått inn av type 1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.