#1 Skrevet Mars 11, 2006 Hei. Tenkte å få tvinnet og vrengt noen hjærneceller! Vi i Trondheim skulle hatt et merke eller sticker for trønderklubben.... Follo gutta har vel "store gutter leker" eller no sånt. Noen gode forslag til hva vi kan ha? "Audi med bart" er vel liksom ikke SÅ kult da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2006 Hva med "Fast cars rules" ! Bare prøver litt jeg. hi hi hi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2006 "Audi med bart" er vel liksom ikke SÅ kult da... haha! den var god! hva med "trøndere leker best med bart"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2006 "Gutter uten skinnvest leker" "kain itj klag når d e vag" "Can't touch me, dododo..." 400+hp klassen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 13, 2006 haha! den var god! hva med "trøndere leker best med bart"? Bart er 'out of date' 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 13, 2006 hehe, er muligens oppbrukt ja. Men hva med "Se opp! Trønder bak rattet!" eller, "gi plass (masse plass), Trønder leker" ? eller, "Trønders only drink karsk and drive" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 13, 2006 "Gi plass når æ gir gass". Men det blir kanskje litt feil å ha den på hekken.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 14, 2006 "Gi plass når æ gir gass". Men det blir kanskje litt feil å ha den på hekken.. Haha. Det er den eneste som har fenga noe hittil i hvert fall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 14, 2006 "kain itj klag når d e vag" Hehe likte faktisk denne her jeg, skikkelig ærketrøndersk. Og husk at jeg er 'søring' og ikke 'inhabil' som det dere er! Men hva med "Se opp! Trønder bak rattet!" Velger å ikke kommentere noe mer direkte på denne Må jo huske de gamle einser Golf reklamene til Møller: "Bedre liten å kjapp enn stor og slapp!" og noen fler, husker ikke alt i farten nå. Men poenget er at det ikke MÅ være engelsk og "hipt" for å legges merke til! Er jo ikke akkurat få ungdomsbiler med branding-merker for alt mulig, blir fort bare en i mengden med slikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 20, 2006 Sitat: Opprinnelig skrevet av Fredrik Rosvoldaunet "kain itj klag når d e vag" Hehe likte faktisk denne her jeg, skikkelig ærketrøndersk. Og huskat jeg er 'søring' og ikke 'inhabil' som det dere er! Synes også den var bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 20, 2006 D e itj fæst utn skinnvæst! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...