Anbefalte innlegg

Har en 92-mod S4 som har hatt ein tur i grøfta.

Må ha ny fanger (+ mye anna), lurte på å montere en S6 fanger i stedet.

Er den bolt-on? Må ha nye fester har jeg hørt.

Snakker vi da om festene på skjermen da?

 

Når jeg en gang få bilen på veien igjen, skal de intercooler i front på den, så litt derfor jeg vil ha S6 fanger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen? huff.... :skummelt:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har s6 fangere på min, du trenger festebrakkettene som sitter i front. Ellers bolt on, men husk å få tak i s6/a6 bakfanger også ellers ser det bare teit ut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har s6 fangere på min, du trenger festebrakkettene som sitter i front. Ellers bolt on, men husk å få tak i s6/a6 bakfanger også ellers ser det bare teit ut

 

 

bilde av din?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du hørt med Rune Wilthil?

Han hadde jo noe samlebestilling fra Sverige på gang fra en som hadde det meste til S4 og S6 som jeg forsto. vet ikke om han er ferdig med dette nå, men kan jo ikke skade å spørre han da ;)

 

Link til tråden hans.

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=40981

 

Du kan jo ta en titt og se om han har noe av det du trenger eller kan få tak i for deg. :)

Rune er ingen farlig mann og er veldig hyggelig å handle med. Han er fra Agder også så han er enkel å fatt i når han først er hjemme :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har S6 fronfanger på min. Du må i tillegg til festebrakettene i front også ha festebrakettene på skjerm (glideskinnene i plast). Også var det det med utseende da. Skal du bytte til S6 front må du også bytte bakfanger til A6. Men det fungerer fint å lakkere listene på dørene og bakfangeren også. Det har jeg gjort. Synes helheten blei bra da.... : ja : . Lykke til med kjøp. Blir nok ikke lett å finne men.... : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jeg bare hatt et sted å laste opp bilder så....

 

Jeg bytta ikke brakketene på skjermene, og min fanger klipser seg fint på og holder seg der. Er litt tull med innerskjermen da, passer liksom ikke så bra som den gjerne skulle gjort, er det slik med andre som har gjort det også? Men samme det er jo innenfor hjula.

 

Frontfanger behøver ikke å koste så mye, og bakfanger får man for ca 1000kr hvis man er litt flink

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du hørt med Rune Wilthil?

Han hadde jo noe samlebestilling fra Sverige på gang fra en som hadde det meste til S4 og S6 som jeg forsto. vet ikke om han er ferdig med dette nå, men kan jo ikke skade å spørre han da ;)

 

Link til tråden hans.

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=40981

 

Du kan jo ta en titt og se om han har noe av det du trenger eller kan få tak i for deg. :)

Rune er ingen farlig mann og er veldig hyggelig å handle med. Han er fra Agder også så han er enkel å fatt i når han først er hjemme :D

 

 

Sendt han PM! :) takker

 

Må se om jeg får tak i, vist ikke blir det vanlig fanger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.