Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvor en får kjøpt mdf plater i bergen? Trenger dette til kofferten min.:confused: :confused: : eek ::confused: :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber ikke du som snekker a ?? Dette skulle vel uansett dem fleste byggerne selge vil jeg tro.

 

Lykke til...

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager TThomaz. Jobber ikke som snekker lenger (bare på fritiden og helst svart), jobber innen betong jeg... Har sjekket de fleste rundt omkring nå, men det er ikke noen som har. Tips? Noen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay da er jeg med. Har du hørt med C Skjerven da? Han er jo snikkarbua selv. Veit ikke han det så fortjener han ikke tittelen snekker eller som det heter her i Bergen nemlig tømrer.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant nok TThomaz. Skal hive meg på telefonen til ham straks.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle tro gjeitangerbygg selger disse platene hvis eg ikke tar feil

dette burde du vist alts eks snekker

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mestersalg på Laksevåg har mdf plater! TØMREREN HAR TALT: pisk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tre og finer har vell, men der får man ikke kjøpt direkte som privat person om man ikke kjenner Hovden himself.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker så mye da. Får vel kjøpe noen på mandag eller tirsdag, slik at jeg kommer i gang med kofferten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker så mye da. Får vel kjøpe noen på mandag eller tirsdag, slik at jeg kommer i gang med kofferten.

Bare hyggelig du: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.