#1 Skrevet Mars 11, 2006 Er det noen som vet hvor en får kjøpt mdf plater i bergen? Trenger dette til kofferten min. :confused: :confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 11, 2006 Jobber ikke du som snekker a ?? Dette skulle vel uansett dem fleste byggerne selge vil jeg tro. Lykke til... TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2006 Beklager TThomaz. Jobber ikke som snekker lenger (bare på fritiden og helst svart), jobber innen betong jeg... Har sjekket de fleste rundt omkring nå, men det er ikke noen som har. Tips? Noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 11, 2006 Okay da er jeg med. Har du hørt med C Skjerven da? Han er jo snikkarbua selv. Veit ikke han det så fortjener han ikke tittelen snekker eller som det heter her i Bergen nemlig tømrer. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 11, 2006 Sant nok TThomaz. Skal hive meg på telefonen til ham straks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 11, 2006 skulle tro gjeitangerbygg selger disse platene hvis eg ikke tar feil dette burde du vist alts eks snekker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 11, 2006 Mestersalg på Laksevåg har mdf plater! TØMREREN HAR TALT: pisk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 11, 2006 Tre og finer har vell, men der får man ikke kjøpt direkte som privat person om man ikke kjenner Hovden himself. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 11, 2006 Takker så mye da. Får vel kjøpe noen på mandag eller tirsdag, slik at jeg kommer i gang med kofferten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 12, 2006 Takker så mye da. Får vel kjøpe noen på mandag eller tirsdag, slik at jeg kommer i gang med kofferten. Bare hyggelig du: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...