golf mk4 som smålugger ved pådrag 1.8 20v

Anbefalte innlegg

har en 99 modell golf 4 1.8 20v 4motion som ved pådrag smålugger litt. virker nesten som den ikke får nok bensin eller noe. wild guess.

merker ikke noe til smålugginga ved cruising, men med pådrag og mest ved flatt jern.

ved et par tidligere anledninger så har det skjedd no rart.. setter bilen i første og skal kjøre, men ingenting skjer. pumper en eller to ganger med gassen så kommer det seg. så er det fint.. stund sia det skjedde sist egentlig. er den smålugginga som irriterer litt nå.

er modern som hadde bilen før meg og jeg tror ho har fått bensinfordelern bytta pga den streika. kan den være ødelagt eller dårlig igjen? eller er det noe annet rart? bilen har forresten gått 84 000km

mulig det er jeg som innbiller meg det, men virker som den bruker litt for mye bensin ved tomgang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.