#1 Skrevet Mars 12, 2006 En kompis av meg har en -03 Audi A4 sed. som han skal ha nye felger til. Hvordan vil den ta seg ut med 18" A8 felger?? Mvh Edvin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2006 Det vil bli særdeles bra. Du vil få en tøff clean look. Men det krever litt senk om dette ikke allerede har blitt gjort:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 12, 2006 Har noen kanskje eit bilde med slik bil med tilsvarende felger?? Mvh Edvin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 12, 2006 Ikke bilen din,men du får et inntrykk av felgen i det minste: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 12, 2006 ikke helt audi men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 13, 2006 Dette kan da ikke være 18 " ? Hmmm.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 13, 2006 det er nok 19" det der..kanskje t.o.m 20" ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 13, 2006 det er nok 19" det der..kanskje t.o.m 20" ? Vis jeg ikke tar heilt feil så får du ikke de felgene i 20".. kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 13, 2006 Takker for svar og bra bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 14, 2006 Vis jeg ikke tar heilt feil så får du ikke de felgene i 20".. kim A8 replika i 20 tom står i nyeste felglista til Felgimport, så tror nok det finnes ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 14, 2006 Er greit store de ja,hehe....vil tippe rundt 20" jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...