#1 Skrevet Mars 12, 2006 Ikke direkte et kjedelig bodykit til en A4 B6 sedan: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2006 Grell farge a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 12, 2006 er det ikke ABT som leverer dette kittet.. rå er det ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 12, 2006 Hadde man bare fått det til avant så :\ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 12, 2006 du får bytte bil da veit du... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 12, 2006 Synes denne er fet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 12, 2006 Håjhåjhåj... Begge to var drit fete 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 12, 2006 Dette var sinnsykt tøft:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 12, 2006 Andreas: Jeg tror ikke det skal være så veldig problematisk å få på det kittet på en avant? Er jo kun hekken du må jobbe litt med. Og det er jo forholdsvis samme former. Eller er jeg helt på vidda her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 12, 2006 Andreas: Jeg tror ikke det skal være så veldig problematisk å få på det kittet på en avant? Er jo kun hekken du må jobbe litt med. Og det er jo forholdsvis samme former. Eller er jeg helt på vidda her? Det er vel nedre del på bakfangeren man vil slite med ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 12, 2006 Det er vel nedre del på bakfangeren man vil slite med ja. Er vel bare en utfordring det tøft kit... minner meg litt om NBS passaten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 12, 2006 Rått er det uansett.. Men jeg syns utseende på bilen din kan måle seg med dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 25, 2006 Her er faktisk en Avant med wide-kittet også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 25, 2006 Her er faktisk en Avant med wide-kittet også Pent kit ,må jeg si, og da er det vel ikke noe problem å kjøpe det da??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 25, 2006 helt frekt frem til M3 skjørtene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 26, 2006 Enig med Ola..! men Avanten var jo heeelt knall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 26, 2006 Bakfangeren på Avanten så jo helt noldus ut i forhold til de to andre!! Ellers klarer jeg å begrense min entusiasme for alt som heter bredding... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...