Hvordan få bort gammelt klister til S4 emblem?

Anbefalte innlegg

Har endelig fått tak i S4 emblem etter at noen idioter stjal det som er på koffertlokket på min S4.

Men hvordan kan jeg best få bort det limet (er vel dobbelsidig tape) uten å skade lakken?

Legger ved et bilde av det....

S4 merke.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitrusspray. Selges på bilrekvisita forretninger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki?.... får svinge innom mekonomen eller no i morgen å se!

takker

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, sitronsyrespray for å løse opp, og skrape vekk med neglen. Biltema selger også sånn, heter "Label Off". Prøv å ha på litt polering etterpå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, sitronsyrespray for å løse opp, og skrape vekk med neglen. Biltema selger også sånn, heter "Label Off". Prøv å ha på litt polering etterpå.

ok... skal ha på nytt emblem. Må bare få bort det gammle gørret

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får tak i sitrus spray i sportsbutikker også, det er i bunn og grunn til å fjerne skismøring:P Men rubb/poler over etterpå. Det er syre...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta forsiktig med varmepistol mot limet, da er det bare og gni det bort med fingrene. Alltid gjort det med velykket resultat.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller du kan gjøre som en kamerat av meg med varmpistol, full varme 400 grader og der sprakk lakken:P

ta forsiktig med varmepistol mot limet, da er det bare og gni det bort med fingrene. Alltid gjort det med velykket resultat.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plasterfjerner (fra apoteket) er også en mulighet.

OT:

Var forresten innom en Mercedes-forhandler her om dagen, der var det en eldre kar som skulle hente sin nye bil. Det første han gjorde var å ta fram fiskesnøre og fjerne alle tallene. Han ville ikke at kona skulle se hvor sprek/dyr bil han hadde kjøpt! (Men CDI-bokstavene lot han stå!) Var vel en C320CDI.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plasterfjerner (fra apoteket) er også en mulighet.

: ja : Det gjorde jeg på min. Plukket av merker og hadde plasterfjerner på poleringsklut. Alle spor etter merker ble borte rundt hele bilen på under 1 min. Bare å gni lett så forsvinner det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.