#1 Skrevet Mars 12, 2006 Noen som skal på sommertreff volume 1 på acr, mo i rana den 9. - 11. juni??? Heeeelt sjef bane, må vel være den beste i Norge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2006 Selvfølgelig! Hørte også rykter om noen Trøndere som skulle nordover igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 12, 2006 klart, men håper å ha færdig Golfen til da.... prøve å forsvare noen tittler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 12, 2006 hehe... tenkte jeg skulle slite litt dekk med dieselbrennern min... blir lite spinning men... haha... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 12, 2006 Selvfølgelig! Hørte også rykter om noen Trøndere som skulle nordover igjen! Ooooooo yeeessssss...... Ikke ti ville hester skal holde meg borte Ang. ville hester: skal bli enda mer spennende å kjøre nå som de 150 "tapte" hestene er kommet hjem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 12, 2006 Det er planen det ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 13, 2006 Jeg kommer og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 13, 2006 Blir nok en tur oppover igjen ja :-) Roger: Satser på å kjøre forbi *tre* ræser-porscher per langstrekk i år da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 13, 2006 Hvor lang tid bruker man fra Stjørdal til Mo i Rana? Skal til svigers da, så er det ikke mer enn 5-6 timer kan man jo ta seg en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 13, 2006 Ja hva kan man si..Vi stiller som vanlig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 13, 2006 Jepp, vi kommer vel en gjeng fra andøya også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 13, 2006 e sælfølgelig med i den gjengen: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 13, 2006 må værtfall en tur på lørdag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 13, 2006 Blir nok en tur oppover igjen ja :-) Roger: Satser på å kjøre forbi *tre* ræser-porscher per langstrekk i år da? Får prøve på det Det var forresten Odd Magne som kjørte da, jeg passerte bare den Carrere 4 S'n et par ganger utpå der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 14, 2006 Hvor lang tid bruker man fra Stjørdal til Mo i Rana? Skal til svigers da, så er det ikke mer enn 5-6 timer kan man jo ta seg en tur Bruker vel 5-6timer oppover, kommer jo litt ann på hvor tung høyrefoten er og hvor godt bilen går det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 15, 2006 Jeg skal oppover.. Må få testet bilen... Andre fra Østlandet? Endre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 15, 2006 skal oppover hvis jeg får ferie. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 15, 2006 skal oppover hvis jeg får ferie. Det er vell det enkleste i verden å få seg fri fra jobben.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 15, 2006 håper på det, men min ferie blir vurdert sist siden jeg begynte i ny jobb relativt sent forrige år, men regner med at det går iorden. har jo vært på de 4 siste sommertreffene. men nok offtopic. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 16, 2006 Jeg kommer selfølgelig:D står forresten som nr 200: smil : under påmeldte:P Banekjøring med diselbil: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 20, 2006 Jeg stiller i år også.....Pluss en hel gjeng fra bodø området.Og selvfølgeli de fra Bardufoss\Narvik... Vi gler oss.... Stian. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 25, 2006 Må vel ta 1 tur i år å. Blir 3 året på rad no, et jævli bra treff de har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 25, 2006 Jeg kommer med ny bil(krysser fingrene) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 1, 2006 Satser på at jeg også får ta meg en tur Blir da mitt første treff wiha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 3, 2006 Skal nedover jeg.. gleder meg til å kjøre på bane for første gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...