Anbefalte innlegg

Når man skifter Hallgiver på S4, må man da levere inn den gamle som pant? eller blir disse bare kastet?

Hvis noen har en defekt Hallgiver liggende, så skal jeg vurdere å kjøpe den :)

Ja du leste riktig; er villig til å betale noen kroner iallefall. Men må selvsagt være av riktig sort. Altså til AAN-motor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har min gamle liggende :D

 

R

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er mulig å bytte ut bare giveren, og du kan f.eks. tilpasse denne littegrann, siden den originale HKZ101 fra Siemens har gått ut for lengst:

http://no.farnell.com/jsp/endecaSearch/partDetail.jsp?SKU=178877&N=401

Sikkert det du har tenkt å gjøre! :P

Hold oss oppdatert, alltids kjekt å kunne fikse dette litt billigere!

 

 

Ser man det, du tenker omtrent i samme baner som meg :) Jeg har nemlig overhode ikke tenkt å punge ut 2000 for en ny giver hos ES-Tuning eller noe slikt. Men å bytte innmaten eller selve elektronikken. Jeg har ikke demontert min Hallgiver enda, da jeg nettopp har kjøpt bilen (S4 sedan, AAN). Den linken til Farnell med Hallgiver fra Honeywell var i grunnen ganske dyr. Selve innmaten i disse giverne koster jo bare noen kroner :)

Hvis den orginale fra Siemens er utgått, hva får man da levert om man bestiller giver fra f.eks Møller? Har du montert/prøvd giveren fra Honeywell selv?

 

Skal undersøke hva de har hos ELFA før jeg bestemmer meg for hva jeg gjør.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er noe spesiell, og en hallgiver som tåler så mye juling koster uansett kjetting.. Den på Farnell er visstnok den nærmeste erstatningen når det gjelder respons og fysisk utseende, men finner du en annen som funker, så rop ut!!

Dette bør jeg vel ikke skrive, da min kommer til å konke umiddelbart, men nei, jeg har ikke prøvd den. ;)

hallgiver.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Jeg skal legge ut info om det jeg finner ut etter hvert.

 

Men Møller har vel en ny Hallgiver som erstatter den gamle? vet du hvem som produserer disse? fortsatt Siemens?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller (Les: de som lager denne for VAG) har nok kjøpt inn 'nok' av disse, og produsert opp en god del på forhånd.. Men vet ikke om de evt. bruker en erstatning, nei..

Noen andre som har andre givere på sine braketter her på forumet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.