#1 Skrevet Mars 12, 2006 Har nettopp kjøpt en 1995 S2 coupe, men er ikke helt fornøyd med finishen på førersetet. Sidestøttene er litt slitte og skitne så jeg tenkte å farge de om igjen med Leatherique dye. (se http://www.leatherique.com) Har svært god erfaring med disse produktene fra før, men da var stolene i svart skinn og ikke beige som nå. Er det noen måte jeg kan finne fargekoden på interiøret slik at jeg får bestilt rett farge uten å måtte sende en fargeprøve? Har Audi kanskje standardfarger på skinninteriør? Svar mottas med takk :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2006 Kan ikke svare på fargekode du har men har samme problem på min passat med beige skinn innteriør, noen som vet om det kanskje er samme? Er int i en fellesbestilling om du er int? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2006 Jeg er også med på en samlebestilling hvis det blir noe av. Bare finne ut det med fargekodene. Har beige skinn jeg også.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2006 mener man kan lese farge koden på setne ut av kodne som står på lappen i service hefte eller bak i bagasjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 13, 2006 Får kikke litt senere i dag om jeg finner noen kode. Samlebestilling må vi kunne få til. Jeg vil jo også anbefale (for de som ikke har) å bestille rejuvinator oil med det samme. Denne er bra både til å få skitten ut av setene og til å holde skinnet mykt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 15, 2006 En liten oppdatering for de som eventuelt er interesserte her. Har ennå ikke klart å få tak i fargekoden, men Møller sier at fargen på beige skinn i Audi S2 heter ecrue/anthrazit/ecrue. Sendte en mail til Leatherique folka og de foreslo enten å sende fargeprøve på skinn (fra under baksetet), eller å finne en tilsvarende fargekode på f.eks et fargekart til maling o.l. og så sende den til de. Alternativt finne en lik farge på denne linken: http://www.gahh.com (Sjekk view colors på menyen til venstre). Ikke så helt enkelt dette her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 15, 2006 tittet på colormenyen men vw sto ikke der?? Noen som vet på 02 passat beige skinn?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 16, 2006 I neste uke får jeg sannsynligvis tak i et dørtrekk i samme farge som interiøret mitt. Da har jeg muligheten for å sende en "sample" til Leatherique som de kan blande farge utfra. Vet ikke om vi må klippe trekket i stykker, eller om det er litt overflødig skinn vi kan fjerne, men dersom det blir ødelagt kan jeg kanskje sende over småprøver til de som måtte være interessert slik at dere kan sammenligne fargen med interiøret dere selv har. Dersom fargen stemmer kan vi eventuelt lage en samlebestilling. Bare en tanke... :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 16, 2006 Hørtes ikke dumt ut det nei, vet ikke hvor jeg kunne klippet skinn fra min, men det er sikkert mulig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...