#1 Skrevet Mars 12, 2006 Det blir vel å gå for langt å lakke RS4-felgene hvite til min mørkegrønne A6 Avant? Skal til å begynne på lakkeringsjobben, og det slo meg at kanskje hvitt blir tøft.. Den er senket 55/35, men bortsett fra det er sleden original familiebil. Fant ikke noe bilder å photoshoppe med akkurat nå. Da holder jeg meg til sølvfarge da? Frederik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2006 neinei, her er det din tanke som gjelder, blir det ille galt kan du bare lakke de igjen vel? er jo tross alt endel sølvgrå sett av disse som det er liksom:) Vile gått for det, one of a kind.. Artig forsøk uansett da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2006 Det blir vel å gå for langt å lakke RS4-felgene hvite til min mørkegrønne A6 Avant? Skal til å begynne på lakkeringsjobben, og det slo meg at kanskje hvitt blir tøft.. Den er senket 55/35, men bortsett fra det er sleden original familiebil. Fant ikke noe bilder å photoshoppe med akkurat nå. Da holder jeg meg til sølvfarge da? Frederik Er smak og behag det.. Jeg personlig syntes det er fint med hvite felger på mørke biler.. Jeg lakkerte et sett 18" mak felger hvite som jag hadde på min A100 C4 stv, og ble fornøyd med det: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2006 På en mørkegrønn bil ville jeg heller lakkert de koksgrå enn hvite. Det blir annerledes det også... Tror det ville vært tøft. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...