#151 Skrevet Juli 9, 2007 Hva heter han som har den blå s6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet Juli 9, 2007 Hva heter han som har den blå s6? Mattis.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet Mai 13, 2009 Blir det noe av dette i år ???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet Mai 13, 2009 Hadde vært gøy å fått til et stort treff ihvertfall:) A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet Mai 13, 2009 Dette hadde vært et artig tiltak! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet Mai 13, 2009 jeg er med uten tvil !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet Mai 13, 2009 Hvis det kan bestemmes litt frem i tid så kunne jeg godt tenkt meg å tatt en tur. Selv om jeg har feil chassie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet Mai 13, 2009 Noen som har noen forslag på dato da ? Tyrigrava er vel et greit sted ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet Mai 14, 2009 Noen som har noen forslag på dato da ? Tyrigrava er vel et greit sted ? Fredag 12 JUNI eller Lørdag 13 JUNI ? Eller noe senere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet Mai 25, 2009 Hvis det kan bestemmes litt frem i tid så kunne jeg godt tenkt meg å tatt en tur. Selv om jeg har feil chassie Hei, for å svare på dette copy/paste'r jeg fra tidligere i tråden (ca 2 år gammel post ) Sitat: Skal vi få til et slikt Audi S/RS treff så mener nå jeg at vi beholder oss innen de nevnte kategorier (orginale s/rs biler) siden "audi s" begrepet er så bredt. Feks så syntes jeg en audi a3 "s-line" 1,6 har lite å gjøre der på selve utstillingen. Mitt syn iallefall. innspill? Innspill følger : Er enig i det som blir sagt her, men synes det hadde vært greit med et litt mer uformelt treff i første omgang, hovedsaken er å komme sammen og snakke bil/se på hverandres biler og løsninger på problemer og hvordan de forskjellige bilene er moddet (hvis ikke alle har originale biler he he). Angående hvilke biler som dette primært er beregnet på vil jeg personlig ha inkludert URq og 200 tq20V da jeg mener disse hører til under S kategorien, de er i hvertfall direkte forgjengere til disse bilene. 80q/90q med 20vt synes jeg også hører med på et slikt treff. Blir vanskelig å trekke en grense men dette er det jeg synes er passende. Er klar for et treff igjen jeg også, den helga som var nevnt før passer forhåpentlig, er litt usikker enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet Mai 25, 2009 Hva med å ta det i enden av juni i stedet ? For dette vil jeg virkelig være med på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet Mai 25, 2009 Hvis det er lov å snike seg inn med en 200 så er jeg klar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet Mai 28, 2009 Er med på dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet Juni 7, 2009 Bør kanskje spikre en dato snart? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet Juni 7, 2009 Alt etter neste uke hadde vært fint, da er jeg iallefall med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet Juni 8, 2009 LØRDAG 20 JUNI ????? Tyrigrava er nevt tidligere, jeg vet ingenting om dette stedet. Er dette er bra sted ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet Juni 8, 2009 Det kan gå fint det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#168 Skrevet Juni 8, 2009 (endret) LØRDAG 20 JUNI ????? Tyrigrava er nevt tidligere, jeg vet ingenting om dette stedet. Er dette er bra sted ?? Kjør på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#169 Skrevet Juni 8, 2009 LØRDAG 20 JUNI ????? Tyrigrava er nevt tidligere, jeg vet ingenting om dette stedet. Er dette er bra sted ?? Eller 27. juni?? Jobber den 20 juni:( Men er vel bare å sette en dato veldig fort og kjøre på ja:) A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#170 Skrevet Juni 12, 2009 Jaaaa =) I'm in om børsa brommer innen da ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#171 Skrevet Juni 16, 2009 uff da...er nede og koser meg på Nordschleife 20 juni.. får prøve å bli med på neste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#172 Skrevet Juni 16, 2009 uff da...er nede og koser meg på Nordschleife 20 juni.. får prøve å bli med på neste Ingen dato er satt.... Forslag gjør ingenting.... 20 juni er for kort tid føler jeg. Vil foreslå 4 JULI nå jeg. Er dette noe vi bare skal gå for ? Gjerne innspill fra andre her..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#173 Skrevet Juni 16, 2009 4 juli høres bra ut, men da er vel tyrigrava full av amcars tror jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#174 Skrevet Juni 16, 2009 4 juli høres bra ut, men da er vel tyrigrava full av amcars tror jeg? Sjekk det gjerne opp, da dette stedet er helt ukjent for meg. evnt. gi gjerne forslag til andre dager andre vet det er stille. evnt finne ny lokasjon ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#175 Skrevet Juni 17, 2010 Hm 1 år og en dag siden denne var oppe så jeg løfter den! Hadde vært artig med et treff av denne typen igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...