#176 Skrevet Juni 17, 2010 Jeg er med.. stemmer for at vi finner en dag i Juli ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet Juni 17, 2010 Ta det litt seint da i såfall, så jeg har fått igang min og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet Juni 18, 2010 Jeg vil også være med! Har lik motor som dere hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet Juni 18, 2010 Slenger meg på jeg om det blir noe. Hvor i landet er det aktuelt å arrangere dette eventuelt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet Juni 18, 2010 Er med jeg også i juli og utover Foreslår drammen/oslo traktene.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet Juni 18, 2010 Er med jeg også i juli og utover Foreslår drammen/oslo traktene.... Drammen/Oslo traktene høres bra ut: vinke : Håper det blir nok interesse for dette så det blir noe av da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet Juni 18, 2010 Ja, finnes det noen bra steder i drammen/ oslo området som kan ta en slik sammling på toppen 20 stk biler og som har bra kaffe/salong/burger tilbud? Området Oslo-teigen er forselått og akseptert av de fleste, nå trenger vi spesifikke forslag skal dette kunne bli et skritt nærmere realiteten. Jeg syntes fortsatt Tyrigrava er et godt egnet sted, pga historikken, beliggenheten og vennligheten rundt bil-intresserte da det ikke vil by på noen (større) uforutsette problemer for oss, og har tidligere vist seg og være et godt tilbud. Finnes det lignende steder på vestfold siden så er det mest sannsynlig helt ok for alle og prøve det, da majoriteten er fra området rundt oslofjorden uansett. Jeg sytes Torsdag 29 evt. fredag 30 Juli i år høres ut som en grei varsling. Lørdagen er vel de fleste opptatt med andre ting? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet Juni 19, 2010 Kjekt med ett område det også er mulighet og ta litt bilder og slikt også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet Juni 27, 2010 Sjekka nettsiden til Tyrigrava og fant litt info: Åpningstider sommer: Mandag til torsdag kl. 10.00-21.00 Fredag og lørdag stengt Søndag kl. 12.00-18.00 Hver måned: Hver tirsdag er det Amcar-treff Hver onsdag treffes MC folka Hver torsdag treffes Senior MC Sånn sett synes jeg det ser ut som om søndag eller mandag hadde passet? (For min del passer det bedre men en uke senere enn tidligere nevnt, er antakelig på ferie da, men avgjøres best med en avstemning?) Finnes kanskje andre stedre vi kunne vært også, bare å komme med forslag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet Juni 27, 2010 Tror det er best og holde dette en søndag. Fin søndagstur liksom. Om det hadde blitt en mandag hadde jeg nok lite sansynlig stresset avgårde etter arbeid eller tatt fri fra arbeid.... 25/7-10 ?????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet Juni 27, 2010 Jeg er med om det blir en gang etter 19.juli. Oslo-drammen, evt oslo-moss eller oslo-hamar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet Juli 3, 2010 Med 25/7:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet Juli 3, 2010 Jeg er med 25.juli. Dette er vel en fin dato i tilleg til at søndag er en fin dag. De fleste har fri og da kan det kanskje starte litt tidligere på dagen. Noen som er med på å fastslå denne 25.Juli?? Jo lenger vi venter jo lenger drøyer datoen og mindre folk kommer pga kort varsel:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet Juli 11, 2010 Virker som om den datoen passer for de fleste så sikkert greit. er bortreist da selv, tilbake ca en uke eller to senere. Dere andre får bestemme dette, alternativt drøye til litt Men får hive meg på senere en gang evt. Skal på Rudskogen treffet i allefall! PS føler med deg Jostein angående at du ble stoppet Jobba så mye med bilen og fått den så fin så skjer det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet Juli 15, 2010 Nei? Ikke akutelt likevell ? VIrker som folk er klare men når og hvor eller er 25 fastslått ????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#191 Skrevet Juli 15, 2010 tour the mjøsa arrangeres 24-25juli.. bare som opplysning.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#192 Skrevet Juli 29, 2010 Jeg kom hjem senere enn planlagt. Men ble dette noe av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#193 Skrevet August 27, 2010 Kunne man ikke ha tatt ett møte/treff ved Rudskogen eller Våler med kjøring for alle S/RS bilene ? Såfremt det ikke koster skjorta å leie banen da .. Jeg var på ett peugeot treff i vår og der fikk jeg kjøre pga få som stilte opp. Var kanskje totalt 15 biler som kjørte der og ikke medlemmer betalte 800 kr tror jeg. Hvis Peugeot klubben ikke la ut for noe, så kan jeg ikke tro de betalte så mye for å få leid banen noen timer den kvelden(var en uke dag). Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#194 Skrevet September 5, 2010 Blei ikke noe S/RS treff i år heller nei.... bombe... Dette er nesten umulig å få organisert på denne måten, klart mange er hypp på å dra på treff, og det er veldig lett å sitte forran PC'n og skrive at man har lyst og skal komme o.s.v. 1. Å bli enige om en dato som passer nesten alle er håpløst. 2. Skal dette bli noe av må en gjeng sette seg ned og organisere et treff, finne en dato som ikke kræsjer med andre treff, og være villig til å bruke noen timer og gjøre en innsats for å få til dette. Ellers kommer dette aldri til å bli noe av! Hilsen en som var på RS/S treff på tyrigrava 2008, det var sikkert 15-20 stykker her inne som sa de ville komme, 3 stk møtte opp. Det er litt synd for et slikt treff kunne vært kult! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...