#126 Skrevet Mai 13, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Mai 13, 2007 Får vel prøve på 3 juni da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Mai 13, 2007 skal prøve og ta meg en tur men da blir det nokk ikke s2 men en a3 tur på meg gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Mai 13, 2007 Blir 3. Juni for nære på siste treff for folk flest kanskje? @ Tor Olav: a3? Er ikke s2'n race ready nå da? @ Bård: @ Petter: off da! Flere sjangser kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Mai 13, 2007 Blir 3. Juni for nære på siste treff for folk flest kanskje? @ Tor Olav: a3? Er ikke s2'n race ready nå da? . venter på insug fra frode, mye annet bestil. a3n skal vell holde følge med bilen din så går vell bra det he he ;-) hadde håpet og få s2 på vei til august men vi får nå se he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Mai 14, 2007 Jeg er også borte 3 juni.... Vi skal ikke prøve søndagen etter, slik at folk har fått reparert bilen etter evnt feil som dukket opp på hovedtreffet ? I tillegg så er det greit med litt varsel slik at så mange som mulig kan komme? Håper vi blir litt flere en forrige gang, og denne gangen skalmjeg klare å følge med Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Juni 3, 2007 Hei! Har dere noen treff framover? Jeg er interesert å dra litt på lengdene for å treffe likesinnede. Morro med utveksling av div irundt disse typer biler. Har selv en S2 Coupe som er moddet noe. Kommer ifra Trøndelagen. Jepp, EStuning har pirket litt i motoren;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Juni 5, 2007 Heisann. Dette har jo ikke jeg sett før nå. Jeg stiller gjerne opp på neste treff. Var det Tyrigrava? Når evt. blir neste møte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Juni 28, 2007 Hei igjen karer! (og damer?) Siden sist forsøk på å sammle hordene ble en flop, så syntes jeg vi skal knake igang med et aldri så lite, uformelt treff igjen på Torsdag den 5. Juli på Tyrigrava kl 17:00 Det er relativt lite aktivitet rudt i disse tider, så det kan jo være bra og sammles for å ikke miste følsen helt. Vi har også mye "catching up to do", så det hadde vært gøy om det dukket opp noen prosjekt. Lurer du på hvor Tyrigrava er? Klikk her. Vi ses 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Juni 29, 2007 Hei igjen karer! (og damer?) Siden sist forsøk på å sammle hordene ble en flop, så syntes jeg vi skal knake igang med et aldri så lite, uformelt treff igjen på Torsdag den 7. Juli på Tyrigrava kl 17:00 Det er relativt lite aktivitet rudt i disse tider, så det kan jo være bra og sammles for å ikke miste følsen helt. Vi har også mye "catching up to do", så det hadde vært gøy om det dukket opp noen prosjekt. Lurer du på hvor Tyrigrava er? Klikk her. Vi ses Hei, mener du lørdag 7. juli kl 17? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Juni 29, 2007 Hei, mener du lørdag 7. juli kl 17? Ah, nei glemte jo å bytte måned i windows.. Har oppdatert innlegget mitt over her med riktig dato; Torsdag 5. Juli skal det være! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Juni 29, 2007 Aha, dette hørtes intressant ut Om jeg har fått skiftet eksos og været er bra, så er jeg klar for en tur... Har ferie hele uka så noe må jeg finne på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Juni 29, 2007 spre ordet, jeg kommer en tur jeg også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Juni 29, 2007 Dette skal jeg prøve og få til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Juni 30, 2007 jeg er med. blir sikkert bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Juli 4, 2007 Jeg og Mikkel Bruer kommer med våre Pre''S biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Juli 6, 2007 Noen bilder fra gårsdagen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Juli 6, 2007 Et par til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Juli 6, 2007 Takk for et hyggelig møte. Noen nye fjes, og noen gamle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Juli 6, 2007 Ja vi har fått igang noe bra her. Prøve og ta et i en helg neste gang slik at vi kan få inn litt crusing og slikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Juli 6, 2007 Fint å møtes og utveksle erfaringer, og å få litt inspirasjon. Likte spesielt Anders' og Kjell Gunnar sine S2'er, gjennomførte bygg ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Juli 6, 2007 Takk for et bra oppmøte gutta, trots for været, rånær'n treffet, minitreffet OG filminspillingen Hyggelig å prate med nye og gammle folk. Telte 13 biler hvis jeg ikke husket helt feil. Så også noen som sneik seg "ubermerket" forbi uten å stikke innom.. Dårlig deal, sving innom neste gang. Ingen biter..... unntatt Paul G. Ellers var det gøy å bruke 2 dager på å polere, så for deretter å drasse den ut i et opphold som skulle vise seg å være kortere enn skjørtet til Britney Spears og halte hjem skadeskutt med en aldri så liten trykklekkasje, men ellers så var det bra Vi får ta et nytt treff om ikke så altfor lenge, og da tror jeg Øystein er ganske klar for å komme en tur også Vi races 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Juli 7, 2007 Og jeg er klar for neste treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Juli 8, 2007 Jeg prøvde å ta turen, men det var dårlig deal å finne noen andre med audi der. Når jeg kom fram til tyrigrava i 1730 tida var det jo bare amcars der, men det er kanskje en plass bak der som jeg ikke vet om? Var bare rett utenfor der jeg... Tok å kjørte meg en tur og kom tilbake en 45 min. senere og, men fortsatt ingen rett utenfor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Juli 8, 2007 Blei sittende å koble måler i bilen jeg. Knota som en dust for å finne en ledning Så blei jo aldri ferdig og fikk ikke dratt! Men neste gang må jeg klare det... Får vel henge på Leif Helge nedover Steinar Ulriksen sin sølv RS2 der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...