#26 Skrevet Oktober 6, 2006 jeg er med;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 6, 2006 hva med S3 er de velkomne? "Alle" vil jo være velkommne, men treffet er jo i hovedsak for Audi S-biler; s/rs -2,3,4,6 og 8. (Det skal vel dekke alle?) S3 er jo en ekte s bil fra fabrikk og derfor velkommen. (beklager så mye at jeg glemte den). Jeg skal ikke være noen dommer her og si at slik og slik skal det være, men det er nå bare en tanke jeg har hatt en stund og som hadde vært morro å fått til på en fin sommersdag ettersom vi har sinnsykt mange gromme s/rs biler her til lands. Som egnet sted hadde Tyrigrava veikro gjort seg meget bra. Det er en veikro langs gamle mossevei (mellom oslo og tusenfryd) som er tungt besøkt av motorintresserte mennesker om sommeren eller hele året for den saks skyld. På sommerstid er det jevnlig AMCAR og motorsykkel treff der. De har også meget bra mat og helt akseptable priser. Området ligger langs krødderen -vann/innsjø og har en tilhørende stor parkeringsplass som skulle passe fint til et AUDI-S/RS TREFF 2007. I tillegg så er veien greit traffikert forbi så om ekstra publikum skulle ville komme en tur så er jo det bare gøy for oss alle. Skal undersøke nærmere ang sovemuligheter også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 6, 2006 Jeg er i allefall med, driver hardt fortiden med oppgradering av bilen, men skal være ca nesten klar til våren.... da gjenstår bare motor Ang biler burde det kun gjelde biler som er s biler orginalt, eller biler som feks er ombygd til s biler. Slik at man utelukker audi 80`er med rs2 styling osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 6, 2006 Dette her hadde vært kjempegenialt:) Har jeg anledning kommer jeg garantert!! Angående S-line; Jeg mener d kun bør være originale S/RS fra fabrikk, å komme med en eksempelvis A3 1,6 S-line blir litt for døvt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 6, 2006 bør vell la folk med biler ombygd til s/rs få bli med, men da må det være seriøst ombygd da. for vell haike på et sånet treff jeg da siden det tar tid før s2 min blir ferdig he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 6, 2006 Ja det gikk litt i glemmeboka dette her Anders,men vi har vært flinke på garasjebesøk:) og "cruising" på kveldstid samt alle turene på Rudskogen nå i vår/sommer/høst. Har vel blitt så mange turer dit for å titte at jeg må ha to ekstra hansker for å kunne telle det på fingra. Enig i det som står lenger oppe her at det bør være Audi s/rs biler. Så nå kan du angre Chris, på at du solgte godbilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 6, 2006 Jeg møter diffinitift på dette treffet om det blir ett på "sommerstid" å det passer seg slik! Nyyte alle fine S-bilene Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Oktober 6, 2006 Klar for noe slikt ja Må ikke glømme av S3 Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Oktober 6, 2006 nei nei nei....MÅ være minimum 5 sylindre eller mer. Sorry mac altså Dessuten kan ikke vekta være under 1595 kg samt at den må ligne minst mulig på en "frisørbil" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Oktober 6, 2006 nå skal det vel nevnes at S3 definitivt er den feteste frisør cruseren sammen med golf IV R32. Mener de har en god plass på et slikt treff. Det som er kult er jo f.eks og møte opp på tyrigrava for så ta en cruse tur f.eks til tryvann. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Oktober 6, 2006 "Alle" vil jo være velkommne, men treffet er jo i hovedsak for Audi S-biler; s/rs -2,3,4,6 og 8. (Det skal vel dekke alle?) Ikke for å pirke... MEN ,., du Glemte 1 Og ser virkelig frem til et rent S/RS treff.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Oktober 6, 2006 tenker du på den nye S4 cab'n nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Oktober 6, 2006 S1 blir vel for bra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Oktober 6, 2006 Har man S1 så må jo den være med. Det er jo Über S'en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Oktober 6, 2006 Ja om noen skulle ha en S1 på lur er de hjertelig velkommen. Fullt mulig å byttelåne bil med meg om man skulle ha en slik:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Oktober 6, 2006 meg også. Men den veier vel litt under 1595 kg. men den får vel komme allikevel. eller hva øystein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Oktober 6, 2006 Ja den får komme:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Oktober 7, 2006 Har faktisk lekt litt med tanken på å lage et slikt treff selv, litt etter malen fra disse gutta:http://www.s-cars.org/postnuke/modules.php?set_albumName=SFEST2006&op=modload&file=index&name=gallery&include=view_album.php Kunne blitt knall å få til ett treff hvor alle faktisk har de samme problemene med bilene sine! Honnør til dere som faktisk drar igang noe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Oktober 7, 2006 Hva med meg da.. Er det mulighet for at jeg kan komme en tur.. Er ikke en 100% S-bil, nesten... Endre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Oktober 7, 2006 du får høre med de som arangerer treffet, men du er sikkert velkommen du, Endre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Oktober 7, 2006 Ståle vennen, HENT bilen FØR du legger så mange planer med den. Og husk hvem som blir hovedbruker av den og dermed har et viktig ord med i laget... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Oktober 7, 2006 Ståle vennen, HENT bilen FØR du legger så mange planer med den. Og husk hvem som blir hovedbruker av den og dermed har et viktig ord med i laget... HAHAHAHAHAHAHA BUSTED : haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Oktober 7, 2006 Nei Det har ikke blitt noe av denne sesongen gitt, kun mindre garasjetreff o.l. Nå er jo sesongen egentlig over så det spørs om vi heller ikke skal prøve å arrangere et litt større treff til våren evt. Hadde vært morro å fått til opplegg rundt det også gjerne med pokaler og feks delt inn i klasser som beste/peneste S2, RS2, s4, rs4, s6, rs6, fineste orginal og treffets værsting. Faste treff er vel ibunn og grunn vanskelig å få til samt, ikke så intressant i lengden for de fleste tenker jeg. Da er det vel heller bedre med faste garasjetreff hos div forskjellige folk feks. Skal vi få til et slikt Audi S/RS treff så mener nå jeg at vi beholder oss innen de nevnte kategorier (orginale s/rs biler) siden "audi s" begrepet er så bredt. Feks så syntes jeg en audi a3 "s-line" 1,6 har lite å gjøre der på selve utstillingen. Mitt syn iallefall. innspill? Innspill følger : Er enig i det som blir sagt her, men synes det hadde vært greit med et litt mer uformelt treff i første omgang, hovedsaken er å komme sammen og snakke bil/se på hverandres biler og løsninger på problemer og hvordan de forskjellige bilene er moddet (hvis ikke alle har originale biler he he). Angående hvilke biler som dette primært er beregnet på vil jeg personlig ha inkludert URq og 200 tq20V da jeg mener disse hører til under S kategorien, de er i hvertfall direkte forgjengere til disse bilene. 80q/90q med 20vt synes jeg også hører med på et slikt treff. Blir vanskelig å trekke en grense men dette er det jeg synes er passende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Oktober 7, 2006 pusen jeg står nok som hovedeier på kortet ja. så det så. BLÆ. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Oktober 10, 2006 Er ikke mulig å ta ett siste treff før vinteren setter inn? Har veldig lyst til å se andre løsninger på andre S biler og diskutere dingser og duppeditter osv! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...