#101 Skrevet Oktober 15, 2006 Knall bra bilder. Må si det igjen dette var vannvittig morro. Går bare og gleder meg til vinteren da quattro'n virkelig kommer til sin nytte, og kan more alle og en hver, både i og utenfor bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Oktober 15, 2006 Jeg skal se om jeg husker å ta med bilen neste gang..... Bare så utrolig synd at bilen stod uten clutch, jeg gråt noen krokodilletårer når Boraen prøvde å følge med på den rolige krusinga inn til Oslo: gråter : Dette var skikkelig morro og veldig interessant å se på andre løsninger og diskutere litt S/RS: rock : Vi får prøve å få til noen " garasjetreff" i løpet av vinteren, og Anders det er bare å komme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Oktober 16, 2006 OT: Er det deg Jamissen? Varteigs Store sønn??? Har sett navnet men ikke tenkt noe mer på det... Synes jeg kjente deg igjen på ene bildet? Thomassen her fra HVU-01. Kompis til Atle Bosseng Svendsen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Oktober 16, 2006 Stemmer det..... Var innom Atle for en liten stund siden, Så bilen din.. Pen liten sak! Hørte at rettinga av gulvene oppe i leiligheten ble bra etterhvert. Det var jo ikke akkurat helt bra, he,he Du får se å komme på neste treff, vi må ha noen biler med 4 tallet på også! Hørte rykter om at du skal slite litt til helgen? Du får sende Pm, så slipper vi å overta tråden med OT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Oktober 28, 2006 Fant et lite oversiktsbilde her fra siste treff som jeg tenkte jeg kan dele med dere. Som man ser så skulle man nesten tro det ikke fantes annet enn RS2'r i Norge, akuratt på denne dag Tyrigrava en tidlig høstdag 2006: Takk til alle som kom, og vi håper å få til et like uformelt møte neste gang også (gjerne med enda flere intresserte/biler). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet November 17, 2006 Må bare spørre. Når blir neste treff? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet November 17, 2006 Blir vel utpå vårparten engang.. da ,mange setter bilene inn til vinteropplag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet November 18, 2006 Hva med et treff til søndag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet November 18, 2006 Tja.. sier aldri nei til litt bilprat.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet November 18, 2006 Søndag passer dårlig for meg. Men dere andre må jo bare møtes. Vi må få til noe på vinterføre også, for det er jo da disse bilene kommer til sin rett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet November 20, 2006 Søndag passer dårlig for meg. Men dere andre må jo bare møtes. Vi må få til noe på vinterføre også, for det er jo da disse bilene kommer til sin rett. Tror det kommer midt i flytting for min del, ellers hadde jeg vært klar (missa det første treffet). Skal prøve å komme. PS synes av opplagte årsaker at det er feil å sette disse bilene inn for vinteren (kan skjønne de som har super strøkne eksemplar og vil holde de i strekk). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet November 20, 2006 Disse bilene er jo laget for og brukes, sommer som vinter, synes nå jeg. og vi må til et nytt treff snart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Februar 15, 2007 Det er fortsatt tidlig på året, men vi kan kanskje begynne å tenke på neste treff? Jeg ser for meg begynnelse av mai som en mulighet, og stedet bør kanskje fortsatt være Tyrigrava? Var ett meget bra sted å holde det forrige treffet og i tillegg så er det også mulighet for en matbit..... At jeg ikke foreslår før, er at bilene våre er under konstant "vinter"oppgradering og at derfor enkelte trenger tid til å bli ferdige..... Fint vær bør vi også håpe på, og mai er jo en fin måned for fint vær.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Februar 15, 2007 Det er fortsatt tidlig på året, men vi kan kanskje begynne å tenke på neste treff? Jeg ser for meg begynnelse av mai som en mulighet, og stedet bør kanskje fortsatt være Tyrigrava? Var ett meget bra sted å holde det forrige treffet og i tillegg så er det også mulighet for en matbit..... At jeg ikke foreslår før, er at bilene våre er under konstant "vinter"oppgradering og at derfor enkelte trenger tid til å bli ferdige..... Fint vær bør vi også håpe på, og mai er jo en fin måned for fint vær.... Ja, jeg syntes det stedet er veldig bra å holde slike arrangemang på. Det er akkuratt passe langt nok for de fleste i nærområdet slik at det blir en "liten" tur frem og tilbake, også det at man har muligheten for en bruger om man evt er sulten. Et møte til våren må til, da kanskje en liten kvelds cruising inn til oslo også for å titte på livet. (og da henger du vel på Kjell?! ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Februar 15, 2007 Jeg stiller... med horn i panna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Februar 21, 2007 Dette høres ut som en kjempeplan! For meg hadde det vært veldig bra om vi fikk en dato relativt tidlig, men får bare håpe at jeg har mulighet når tiden kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Mars 7, 2007 Hvordan hadde det vært f.eks Søndag 6 mai. Tipper været er meget bra da Egentlig for min del kunne vi tatt det tidligere også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Mars 8, 2007 Hvordan hadde det vært f.eks Søndag 6 mai. Tipper været er meget bra da Egentlig for min del kunne vi tatt det tidligere også. 6 Mai høres ut som en fin dato for meg iallefall! Gleder meg til å høre 5'er symfonien allerede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Mars 8, 2007 6 mai høres ut som en bra dato.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet April 28, 2007 Lufter denne litt .. Noen som kan den 6 mai ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet April 28, 2007 Dette er jo i grunnen ikke så langt unna oss på "andre siden" heller da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet April 28, 2007 Søndag nå igjen, bah får prøve da. så sant jeg har fått tid til å skru litt på den først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet April 28, 2007 Jeg har ikke mulighet nå til søndag, men jeg skal ihvertfall prøve å dra igang noe litt senere ut i måneden da jeg VET flere vil være klare med grommbiler Ellers er det jo ikke noe pes å sammle seg en gjeng der av og til? Men, pleier jo ofte å komme flere hvis det er litt sjeldnere og litt mer annonsert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet April 28, 2007 Jeg kan komme i slutten av mai.. Men sant som Anders sier, tror flere kommer hvis det er mer annonsert og sjeldnere treff.. Hvis det blir et "vanlig" treff blir det dødt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Mai 12, 2007 Heisann! Må vel få litt liv i dette opplegget her igjen. Nå er det lenge siden vi har sammlet oss og på høy tid å gjøre noe med det! Iogmed at hovedtreffet er om to uker, så hva sier folk til et treff på Tyrigrava søndag 3. Juni da? Det er vel fortsatt mange som ikke er klare med bilene sine, og noen som er klare, og jeg har vel forstått det slik at alle de som ikke er ferdige jobber som noen hunder til å få sammen bilen sin til hovedtreffet. Hvis vi da kjører ann et treff helgen etter feks (?) så er jo sannsynligheten for at flere stiller opp også høyere, enn hvis vi skulle tatt det idag den 13. Mai feks. Dessuten så er det jo litt lettere å planlegge utifra en slik god tidsfrist også. men hva sier dere S- og RS- gutta til dette? Alle er velkommne PS, legger med et lite bilde fra siste treff, for de av dere som ikke har fått med seg det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...