#26 Skrevet April 21, 2006 Hva behager, du har å møte med Audien basta... Nei dessverre. Nettopp kommet hjem fra langtur. Rakk ikke å leie prøveskilter. Kan ikke kjøre på skiltene jeg har, da jeg ikke har forsikring. Og bilen ikke er eu-godkjent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 21, 2006 Nei dessverre.Nettopp kommet hjem fra langtur. Rakk ikke å leie prøveskilter. Kan ikke kjøre på skiltene jeg har, da jeg ikke har forsikring. Og bilen ikke er eu-godkjent. Du hadde ikke fått leid prøveskilt uansett siden har skiltene liggende... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 21, 2006 Du hadde ikke fått leid prøveskilt uansett siden har skiltene liggende... jooo, for det har jeg gjordt før. Men nok oftopic. Jeg kommer da uansett, dog med en 2000mod passat :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 22, 2006 Så lenge folk kommer så er vi fornøyd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 23, 2006 Nei, hiv på alskens rare skilt og kom dere ut på veien... Bad'roc drar snart - og den går IKKE gjennom EU-kontroll Live low, die hard! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 23, 2006 Ring meg på 970 99070 når du er på shell på Korsegården, så skal jeg forklare veien... Skal se om jeg får tatt meg en tur jeg også! Må bare en tur til Moss først med et helt skokk av unger (en veninne av eldstejenta skal ha bursdag på Kråkeslottet). Håper det går greit om jeg også tar en telefon for å få forklart veien! Og - Jeg kommer i en 2001 Sharan med en hel haug unger på slep 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 23, 2006 Jeg stikker nu.. har fått vaska av den verste skiten. See ya! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 23, 2006 Noen bilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 23, 2006 meeeeere bilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 23, 2006 litt mer VW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet April 23, 2006 bilder av biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet April 23, 2006 Takk for at du tok turen Arne, snart classic din bil og vettu... Var kjempe oppmøte og mange trivelige timer på Vaerste idag, vi kommer med full oppdatering på i Vaerste-tråden og på hjemmesiden vår... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet April 23, 2006 Strøken K70 !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet April 23, 2006 Siste. Takk til Håkon som tok vel i mot meg. Takk til den som hadde kokt nydelig kaffe og stekt suverene vafler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet April 23, 2006 Noen bilder her: http://www.jettaeinser.com/gallery/thumbnails.php?album=45 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...