#1 Skrevet Mars 13, 2006 Har aldri fått memory'en til å fungere helt på 200'en. Noen som har ei instruksjonsbok som gir rekkefølgen på hva som skal trykkes først/sist av knapper? Får brukt alle knappene,men så var det dette å få det lagret da Vet at alt virker,slik at det ikke kan oppfattes feil. Legger ved et bilde av knappene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2006 på min bil er det bare å finne posisjonen man ønsker, og så holde inne memory knappen imens man trykker på posisjons nr man ønsker å lagre denne på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2006 på min bil er det bare å finne posisjonen man ønsker, og så holde inne memory knappen imens man trykker på posisjons nr man ønsker å lagre denne på.. Ok:) Har bestandig kun trykket på 1 om gangen serru:) Ikke rart det ikke har fungert. Skal teste dette ut etter jobb jeg. Takker Steinar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2006 N.P... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 13, 2006 En annen ting som forvirrer mange er at du må holde inne knappen for å få setet på plass når døra er lukket, mens når den er åpen holder det å trykke. Dette så du ikke skal komme borti knappen til dama på 150cm mens du kjører 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...