Utropstegn blinker på min Audi 100 86' 2,2 - hva kan det være ?

Anbefalte innlegg

Aldri bestilt derfra selv, men har ikke hørt noe negativt om Custom Auto Crafts hittil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aldri bestilt derfra selv, men har ikke hørt noe negativt om Custom Auto Crafts hittil.

Nei, for hvis det er slik overalt, så blir prisen mye høyere når norsk tollavgift, fortollingsbebyr og moms på hele greia til slutt. Jeg kjøpte noen skjermlister fra Tyskland. Halv pris av noreg, betalt med VISA. Men så kom tilleggene,,,, ble dyrere enn å kjøpe i Norge. Det er i alle fall viktig å be dem trekke fra nasjonal tax. Det er verst fra EU,men noe av det samme fra USA og østen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

når du sjekka bremsene, sjekka du at d ikke var noen dårlige kontakter til klossene, denne ledningen bruk å gå ofte.. dette har vært et prob på min bil.. hvis du ikke ha funnet problemet...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det gjorde jeg. Veldig lett å skille. Begge deler gjør at det blinker utropstegn når du bremser hardt. Bare bomba gjør at det fortsetter når du slipper pedalen. Og ofte en 10-20 sek.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om jeg sliter med dette problemet her.... Men hos meg blinker det konstant.: bråk :

Har feilsymptomer også på at bremsepedalen siger inn etter å ha pumpet endel ganger, og når den siger inn så "pulserer" bremsepedalen. Klarer å blokkere bremser og bruke bremsene på normalt vis, men det virker ikke normalt.: klø :

Er det noen som vet om det er enkelt å skifte "bomba" ?? Evt. hva må gjøres av lufting / etterfylling etter bytte??:rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Jeg tviler faktisk på at det er bomba som registreres/varsles via (!). Bomba har vel kun en funksjon så lenge motoren ikke er i gang...

Dette er et veldig kjent problem på C4 iallefall. På min var det føleren i bremseveskebeholderen som er/var gåen. Nivået på bremseveske, kvaliteten etc var 100%, men varslingen kom okke som. Vet ikke hvordan det er på deres biler med under bremseveskebeholderen på C4 så er det to kontakter. Napp ut den ene så forsvinner varslingen. Problemet løst, men du må huske at du ikke blir varslet om veskenivået kommer på et minimum....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hos meg var det så enkelt som et lite brudd i ledningen til slitasjevarsleren. Skjøtet denne på nytt og så var blinkingen borte:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Er ikke varsel for slitasjevarslere ( ) ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ifølge instruksjonsboken på bilen, så kan det være flere feil som gjør at (!) -lampen blinker, bl.a. bremsevæskebestand fo lav, lite hydraulikkolje i beholderen, for lavt arbeidstrykk for hydraulisk bremsekraftforsterker eller slitte bremsebelegg...

Bremseveskenivået er OK, men har ikke plukket ut ledning til føleren, kan testes, bremsebeleggene er bra, og mener ledningskretsen og skal være bra. MEN bremsepedalen skal vel ikke gå "innover" etter at du har pumpet opp trykk på pedalen uten at du gjør dette og så starter opp motoren??

:confused:

Bremsene virker i og for seg bra de, men har en følelse av en pulsering på pedalen når jeg gjør dette....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.