#1 Skrevet Mars 13, 2006 Noen som har tips og bilder av hva de mener en 89 coupe "kler" av styling? Kom med forslag:) helst bilder av dette oxo;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2006 http://193.213.24.227/4daction/WA_Bilder/?Vare=07486&ASP=1381353&Type=Audi&Model=Coupe&Year=1989&Back=WA_Katalog+ASP=1381353+Type=Audi+Model=Coupe+Year=1989+Klasse=11 Den fronten der er pen ihvertfall:) Litt clean stil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2006 Rieger Evo uten vinge!! Hvis du ser dette Øyvind.. Unnskyld for å ha ødelagt bilen din i paint men synes d ble litt penere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2006 Jeg stemmer for org. s2 fanger og b4 panser og felger med kant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 13, 2006 S2 Frontfanger RS2 Grill S2/RS2 Linselykter med sotet innmat. Hvite sideblinklys Kamei Lyktespoilere ( L-Formet ) Modifiserte RS2 "sideskjørt" Hel-røde baklys Kamei Add-on kit på bakfanger Brock B1 8,5x17 med polert kant/BBS LM 18" ( eller noen andre alternativer ) Justerbart senkesett Svak toning på alle ruter utenom frontrute BMW Steel Metal Gray lakk Her er MIN oppskrift på den ultimate "stylinga" på en Coupe, Lekker og diskrè ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 13, 2006 S2 FrontfangerRS2 Grill S2/RS2 Linselykter med sotet innmat. Hvite sideblinklys Kamei Lyktespoilere ( L-Formet ) Modifiserte RS2 "sideskjørt" Hel-røde baklys Kamei Add-on kit på bakfanger Brock B1 8,5x17 med polert kant/BBS LM 18" ( eller noen andre alternativer ) Justerbart senkesett Svak toning på alle ruter utenom frontrute BMW Steel Metal Gray lakk Her er MIN oppskrift på den ultimate "stylinga" på en Coupe, Lekker og diskrè ! Dropper du lyktespoiler`ene har du min mening 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 14, 2006 Mye bra tips her! Takk for d;) Kom gjerne med flere innspill! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 27, 2006 rs framfanger rs2 bakfanger helrøde baklykter reflexplate i midten 40/40 senk tonede ruter b4 panser linselykter hvite blinklys på siden azev a 10" bak og 8,5" forran rs2 eller kamei grill med chrom ringer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 28, 2006 hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 28, 2006 Føyer meg inn i rekken med "less is more" folket .. S2 front, eller for å være litt "unik", cab front fra 98 RS2 speil B4 panser med RS2 grill Linselykter Lakkere helt ned, samt sparkle nedre del av fangerne slik at de blir glatte som resten Rødlakkerte baklykter Mild toning av ruter 8.5x18 felger med kant God senk Trenger ikke mer enn det så har du svinrå coupe ( som i seg selv er ganske så fet fra før ) Skal du ha RS2 front, MÅ du etter min mening enten kjøpe original, eller kjøpe den typen som har originale RS2 blink og tåke, de andre kopiene er rett og slett "grelle". De bygger for lite ut i fremkant, går nesten jevnt med panseret, iallefall med B4 panser! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 6, 2006 Hvor har du kjøpt den fangeren der Christoffer Beck ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 7, 2006 Hvilken av de..? eller begge er vel kjøpt fra powerzone.... Du bør ha vannvittig god tid og laaaaaaaaaang tållmodighet hvis du bestiller derfra.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...