#1 Skrevet Mars 13, 2006 Da er det treff igjen gitt! Tiden går jaggu fremover! men det gjør så absolutt ingenting så lenge det går mot varmere tider og sommerdekk! Filmene ble bestilt idag tidlig av Jan, så dem skulle gjøre så godt dem kunne for å få sendt dem avgårde idag slik at vi har dem i morgen på treffet til dere som har betalt!! Dette gleder jeg meg iallefall VELDIG til! Vi ses folkens! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2006 Jeg kommer vel sigende innover med 90en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2006 Håper no eg får filmen i morgen når eg kommer VAGene på mitt første Tirsdags treff hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2006 Supert Ole! Blir en fryd å endelig hilse på deg da! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 14, 2006 På vei ut døren nå..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 14, 2006 Får ikke dette med meg denne gang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 14, 2006 hmm fikk ikke tid idag!! ble det film til folket eller??? hvor kan jeg hente???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...