#1 Skrevet Mars 13, 2006 Ringte akkurat til Sharif å skulle spørr etter pris på drømmefelgen min i 18" utgave, da jeg vurderer et innkjøp av desse seriøst! Fekk da opplyst at desse felgene var kun å i 5*130...stemmer dette?? Er det eventuellt noen andre BBS forhandlere jeg burde høre med? Rimelig sikker på at desse felgene vil se rimelig heftig ut på S2`en min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2006 5x100,5x112,5x120.....osv osv.... BBS Lemans får du med MANGE boltsirkler den !! Men ingen problem med 5x130 da JC,er jo bare å trå til med adapter det vet du!! Står jo et sett med 18 toms BBS Lemans på Finn med 5x112 boltsirkel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2006 Var det jeg også trodde! Såg annonsa på Finn nå..HJELP!! hehe.. Problemet er at jeg har ikke mulighet å kjøpe før til sommeren når ferie/skattepenger kommer..Har brukt opp alt jeg eier på andre upgrades. Noen som har anelse på hvilken dimensjon som ville ha passet perfekt da? Har KW og valsede hjulbuer fra før... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2006 anbefaler deg å se i tyskland også, det er halv pris til det du for her i norge når jeg sjekke pris til min gamle bil ifjor vår. og da sparer du noen tusen til og med etter att reise utgifter har blitt trekt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 13, 2006 Tenkte bare jeg skulle legge til et bilde, som illustrer litt hvordan BBS LeMans ser ut på en coupe ! Helt enig med deg, blir en helt rå kombinasjon Go for it PS: Dimensjonen er 18", og felgene var til salgs på blocket for ikke alt for lenge siden, litt usikker om de ble solgt.. Prisen med dekk var 25.000,- SEK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 13, 2006 Men 18 tom er pinglete, 20 tom sier jeg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 13, 2006 Men 18 tom er pinglete, 20 tom sier jeg....20 tom på en S2 ??? : haha : DET blir iallfall for stort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 14, 2006 20 tom på en S2 ??? : haha : DET blir iallfall for stort Hvorfor det, hjulet blir jo ikke større enn 225/40 18. Men da må du rive av 245/30 dekka til Petter og sette på 225/30 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 14, 2006 Hvorfor det, hjulet blir jo ikke større enn 225/40 18. Men da må du rive av 245/30 dekka til Petter og sette på 225/30 Joda klar over det,men synes allikevel det blir for stort med 20 tommere på en S2 coupe. Synes den kler best 18 tommere,men det er min mening iallfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 16, 2006 Nå er det ikke noe å lure på lenger, nå er det bare å handle, og dette må være billig ! http://www.blocket.se/vi/7562016.htm?ca=2_s Det er i disse dager jeg skulle ønske jeg hadde annet boltmønster ( 5/112 - Pokker ta audi som ikke brukte det på coupe utenom S2 ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 16, 2006 Nå er det ikke noe å lure på lenger, nå er det bare å handle, og dette må være billig ! http://www.blocket.se/vi/7562016.htm?ca=2_s Det er i disse dager jeg skulle ønske jeg hadde annet boltmønster ( 5/112 - Pokker ta audi som ikke brukte det på coupe utenom S2 ) Gromme felger til deg også til salgs..... http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=48214 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 16, 2006 Noen som har anelse på hvilken dimensjon som ville ha passet perfekt da? Har KW og valsede hjulbuer fra før... Jeg skal kjøre BBS med 18", et30 og 8,5 foran og bak. Det kommer til å bli helt værst. Jeg har ikke valsede buer, men kanten kommer til å ligge perfekt inni der, sammenlignet med andre felger jeg har prøvd. 20" hører hjemme på pimpmobiler og ikke audi S2/RS2. (sorry Runar K..) 18" holder lenge og ser megafett ut på s2. Hvertfall som BBS to eller tredelte. Siden du har valsede buer, kanskje du kan dra den så langt som ET 28/25 og få en enda heftigere kant. hadde jeg vært deg, bestill felgen i den dimmen/ET'n du vil ha, og unngå adapter o.l. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 16, 2006 Om 8,5x18 er helt værst på en S2 kan nok diskuteres til en blir grønn I mine øyne er det bl.a. mye råere når en får breiere felg enn 8,5" bak, f.eks. 10,5x18 som her Men ellers er jeg enig i at 20" ikke passer på S2, men den diskusjonen gidder jeg ikke å begynne på igjen med Runar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 16, 2006 Om 8,5x18 er helt værst på en S2 kan nok diskuteres til en blir grønn I mine øyne er det bl.a. mye råere når en får breiere felg enn 8,5" bak, f.eks. 10,5x18 som her Men ellers er jeg enig i at 20" ikke passer på S2, men den diskusjonen gidder jeg ikke å begynne på igjen med Runar Jeg hadde heller aldri satt 20 toms felger på en Audi S2, men jeg bare minner om muligheten fordi det virker som det er en svært utbredt holdning om at hjulet blir større jo større felg man setter på. Finnes knapt noe mer konservative felgmeninger enn fra folk med S2/S4 da, men de vil vel innse at 235/40 er ballongdekk om noen år de også, hihi! Tilbake til topic, BBS LM er knall på S2, men 19 tommere er enda tøffere enn 18 tom På felg med kant må sentret være stort ellers ser felgen mindre ut enn nødvendig. Løp og kjøp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 17, 2006 8,5 toms brede felger har vel aldri vært fett på annet enn i dimensjonene 13"-15" etter min mening .. Pent er det sef., men ikke rått som det bør være Har selv 19" BBS lemans 8,5 og 9,5.. burde vært breiere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 19, 2006 8,5 toms brede felger har vel aldri vært fett på annet enn i dimensjonene 13"-15" etter min mening .. Pent er det sef., men ikke rått som det bør være Har selv 19" BBS lemans 8,5 og 9,5.. burde vært breiere Avhenger jo litt av felgdesignet også da, ikke så viktig å velge bred felg som gir risiko for masse subbing hvis den er klin lik samme felg som er en tomme smalere. Men felger med kant har en tendens til å se bedre ut i litt vågal bredde ja. 9,5 og 10,5x20 med 225/30 foran og 245/30 bak (får vel dessverre ikke 255/25 20 ennå) hadde jo vært "småkult" på Passelaten din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...