#1 Skrevet Mars 13, 2006 Trenger sårt nye felger og dekk til bilen min. Er svært usikker på hva som kler bilen best. Noen sverger jo til "standard" audi-felger, mens andre sier 5 eikers. Er veldig usikker på om jeg vil ha med kant på felgene eller ikke. Tenker på 18". Noen som har noen gode ideer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2006 Er modifisert en del på A6 Avant her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=46440 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2006 Er det noen som er flink med photoshop her inne? Lurte på om noen hadde giddet å sette på noen felger på bilen min. Kom gjerne med noen forslag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 14, 2006 Her er noen felger som jeg kanskje kunne tenkt meg.... Er også som sagt åpen for andre forslag. Hadde vært kjempe om noen hadde klart å få disse på bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 16, 2006 Her er et photoshopa bilde jeg hadde liggende på Pc'en. En kompis som modda RS6 felger (+soting og senk) på en bil han hadde tenkt å kjøpe. Vil tørre å påstå at dette ble tøfft! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 17, 2006 9"x18" TSW Venom me michelin dekk 10 000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...