Velkommen til Valdres 1.mai! :)

Kommer du til Valdres 1. Mai?  

61 stemmer

  1. 1. Kommer du til Valdres 1. Mai?

    • Ja! kommer fredag 28 April!
      3
    • Ja! kommer Lørdag 29 April!
      8
    • Ja! Kommer Søndag 30 April!
      12
    • Ja! Kommer Mandag 1.Mai!
      25
    • kan desverre ikke komme!
      13


Anbefalte innlegg

tenkte på gate adresse. slik at eg kan plotte det inn på navi....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

d er jeg neimen ikke sikker på.. men noen må da ha et navn å komme med.. du tar ihvertfall av mot gol når du har kommet til leira oxo er d første til høyre etter du har tatt av mot gol oxo rett fram;) forbil senteret..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er adressa der treffet skal vere?

 

Gate/veiadresse er Markavn. 20

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for det....

Skal nok finne frem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er meldt bra vær på 1.Mai! :)

 

Den som spådde det, gikk på noe han/hun ikke tålte : eek :

DSCF3739.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare jeg som stusset på noen av bedømningene på treffet??

Ikke for å virke veldig negativ, men det var ett par premieringer hvor jeg ikke helt skjønte hva som hadde blitt vektlagt.

 

Det jeg stusset mest over var at en helt ny og "urørt" Caddy kunne bli blandt "topp 3 VW" ?

For all del bilen var pen den, men det var jo ikke gjort noe med den (bortsett fra at den hadde 3 ekstralys).

Hørte aldri at det ble lest opp en dommeravgjørelse på den... : klø :

 

.. mine to dalar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begrunnelsen for at Caddy'n fikk premie ble lest opp, bare husker ikke hva som ble sagt..

 

Stusset i grunn mer over "Peoples Choice" jeg : klø : Ikke noe vondt om passaten, men den må hatt mange veldig lokale fans :rolleye: spør du meg.. :o Var iallfall mange andre som skilte seg betydelig mer ut enn den i mine øyne : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

enig her..noe sær bedømming men..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begrunnelsen for at Caddy'n fikk premie ble lest opp, bare husker ikke hva som ble sagt..

 

Stusset i grunn mer over "Peoples Choice" jeg : klø : Ikke noe vondt om passaten, men den må hatt mange veldig lokale fans :rolleye: spør du meg.. :o Var iallfall mange andre som skilte seg betydelig mer ut enn den i mine øyne : rolleyes

 

Det var vel ikke så mange som stemte samla på en spesiell bil. Var med når de leste opp stemmene, og det var ingen av de "som kanskje fortjente det" som hadde noen spesielle stemmer. Så eneste er vel at folk hadde forskjellig smak. Og de var jo en gjeng derifra som stemte på den bilen for morro skyld. Stemmene lå på 3-6 på over 10 biler. Dessuten hadde vi ikke så mye vi kunne få gjort når det gjelder "Peoples Choice". Det er det jo publikum og dere selv som stemmer på. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den som spådde det, gikk på noe han/hun ikke tålte : eek :

DSCF3739.sized.jpg

 

Det var kjedlig at det ikke ble sånn vær det ble spådd på fredag. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

enig her..noe sær bedømming men..

 

Folk har forskjellige meninger!...(dommere). Slik er det bare!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig i at det var litt sær bedømming på biler her jeg også. Reagerte mest på at vinneren av Classic var en LUFTAVKJØLT bil!

 

Betyr dette at jeg kan komme med en SEAT eller Skoda og få premiering også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig i at det var litt sær bedømming på biler her jeg også. Reagerte mest på at vinneren av Classic var en LUFTAVKJØLT bil!

 

Betyr dette at jeg kan komme med en SEAT eller Skoda og få premiering også?

 

Betyr ikke det nei!

Men vi valgt å ta med begge deler da det dukket opp mange av både luft/vann.

 

Folk bedømmer forskjellig og slik er det bare!

 

Ang people choice skilte det bare en stemme opp til en svart a4 avant med 20" fra Oslo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble bare begrunnelse av vw prisene pga at vi ikke hadde tid til alt pga at vi kortet inn treffet en 1 time (pga været)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble bare bare av begrunnelse av vw prisene pga at vi ikke hadde tid til alt pga at vi kortet inn treffet en 1 time (pga været)

 

Ikke bare begrunnelsene som ble "bare bare" ;)

 

: smil : Neida, skal ikke gnåle mer om dette nå. Oppsummering fra min side: Mye folk tross været, sterke kaffe (godt!!) og noen "merkelige" vinnere.

Etter forholdene så var det et bra vintertreff.... : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må si meg enig i noe merkelig bedømming.. urørt caddy blandt annet.

For å ha sagt det var ikke Peoples Choice en lokal bil.... eieren av denne fikk vel longest distanse også (?) Var få stemmer på alle biler... tror vinneren hadde 6! stemmer faktisk...

 

Ang andre priser: jeg synes det for en gans skyld var knalltøft at ikke de største felgene vant pris på "råeste felg"... Etter min mening vant Andreas den prisen vel fortjent!! Var ikke jeg som bedømte felger.. men etter min mening kvalifiserer ikke 20" ASA felger til råeste felg pris ;)

 

Classic pris: Dette hadde vi en diskusjon under treffet... og kom frem til at siden treffet var annonsert i lokalavis etc. som ett vwaudi treff, sto ikke noe der om vannavkjølt.. Så måtte vi ta med disse i bedømmingen! Når det skal være sagt synes jeg også her det var en verdig vinner (Ikke min favoritt), bilen var meget gjennomarbeidet og pen.

 

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk og bukk + bøying ned i støvet til gutta og jentene i Valdres som arrangerte enda et hyggelig treff: vinke :. Hyggelig å møte dere igjen og godt å komme i gang igjen. Synd at samarbeidet med værgudene ikke forløp like smertefritt som i fjor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil bare si dette her anngående prisen for peoples choice. Det stemmer at det var bilen til Christian (blå passat) som vant denne kategorien. Men jeg skjønner også folk her inne at dette kanskje ikke var en "verdig" vinner når man så hva annet som var på treffet. Vi i fra Bergen var 6stk som stemte på denne bilen som peoples choice og den vant også med 6stemmer!!

 

HUSK DETTE HER!!! DET HJELPER IKKE KLAGER PÅ DETTE HVIS DERE IKKE STEMMER! TROR NOK PROBLEMET LIGGER I AT FOLK IKKE STEMMER JEG!

 

Det var vel nesten 100 biler på treffet og sikkert 150 folk, og man vinner klassen for peoples choice med 6stemmer!?? Tror heller man skal bli flinkere til og bruke stemmeretten sin jeg. Så hadde ALLE stemt så ville det heeeelt klart blitt en annen vinner i denne klassen.

 

Dette skriver jeg ikke for å være stygg eller prøve og forsvare Christian, men bare fra hva jeg selv mener om saken.

 

Vennlig hilsen TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil bare si dette her anngående prisen for peoples choice. Det stemmer at det var bilen til Christian (blå passat) som vant denne kategorien. Men jeg skjønner også folk her inne at dette kanskje ikke var en "verdig" vinner når man så hva annet som var på treffet. Vi i fra Bergen var 6stk som stemte på denne bilen som peoples choice og den vant også med 6stemmer!!

 

HUSK DETTE HER!!! DET HJELPER IKKE KLAGER PÅ DETTE HVIS DERE IKKE STEMMER! TROR NOK PROBLEMET LIGGER I AT FOLK IKKE STEMMER JEG!

 

Det var vel nesten 100 biler på treffet og sikkert 150 folk, og man vinner klassen for peoples choice med 6stemmer!?? Tror heller man skal bli flinkere til og bruke stemmeretten sin jeg. Så hadde ALLE stemt så ville det heeeelt klart blitt en annen vinner i denne klassen.

 

Dette skriver jeg ikke for å være stygg eller prøve og forsvare Christian, men bare fra hva jeg selv mener om saken.

 

Vennlig hilsen TThomaz

 

Bra sagt! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil bare si dette her anngående prisen for peoples choice. Det stemmer at det var bilen til Christian (blå passat) som vant denne kategorien. Men jeg skjønner også folk her inne at dette kanskje ikke var en "verdig" vinner når man så hva annet som var på treffet. Vi i fra Bergen var 6stk som stemte på denne bilen som peoples choice og den vant også med 6stemmer!!

 

HUSK DETTE HER!!! DET HJELPER IKKE KLAGER PÅ DETTE HVIS DERE IKKE STEMMER! TROR NOK PROBLEMET LIGGER I AT FOLK IKKE STEMMER JEG!

 

Det var vel nesten 100 biler på treffet og sikkert 150 folk, og man vinner klassen for peoples choice med 6stemmer!?? Tror heller man skal bli flinkere til og bruke stemmeretten sin jeg. Så hadde ALLE stemt så ville det heeeelt klart blitt en annen vinner i denne klassen.

 

Dette skriver jeg ikke for å være stygg eller prøve og forsvare Christian, men bare fra hva jeg selv mener om saken.

 

Vennlig hilsen TThomaz

 

Det stemmer... Takk. Jeg sa på " spikern" at det var 10min igjen av avstemming og at lappene lå ved kiosken. Kom ikke så veldig mange bort da... Og vi hadde mange lapper igjen :)

 

Så dette skyldes nok bare manglende lyst på å stemme... Ikke noe vi får gjort så mye med desverre. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette beviser jo nok en gang at "peoples choice" er bare tull, det er den bilen der flest kompiser stemmer som tar med seg den prisen som regel.

 

Dette gjelder ikke bare på VACN-treff, men andre treff også.

 

Jeg håper dette treffet ikke krasjer med Motorfestivalen neste år, da kommer jeg garantert... : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ved en senere anledning.. (Neste år) vil lapper for Peoples choice bli delt ut til de som kjører inn gjennom porten.. Da slipper man at "kameratgjenger" uten bil stemmer på en utpekt bil.. Riktignok blir begrepet Poples Choice noe utvannet da det i praksis kun vil bli stemt fra utstillerene selv.

På den andre siden vil det bli en mer "kvalifisert" stemming, og etter min mening vil en slik pris da henge høyere rent statusmessig.

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette beviser jo nok en gang at "peoples choice" er bare tull, det er den bilen der flest kompiser stemmer som tar med seg den prisen som regel.

 

Dette gjelder ikke bare på VACN-treff, men andre treff også.

 

Jeg håper dette treffet ikke krasjer med Motorfestivalen neste år, da kommer jeg garantert... : vinke :

 

Hmmm. Hyggelig hvertfall for den som vinner. Kan jo bli hvem som helst. er jo ikke en selvfølge av at han som har den "råeste" bilen vinner. Men, men. På små treff er det kanskje litt unødvenig. Det kan man ta i betrakning på neste treff. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forskjellige meninger er bra... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.