Velkommen til Valdres 1.mai! :)

Kommer du til Valdres 1. Mai?  

61 stemmer

  1. 1. Kommer du til Valdres 1. Mai?

    • Ja! kommer fredag 28 April!
      3
    • Ja! kommer Lørdag 29 April!
      8
    • Ja! Kommer Søndag 30 April!
      12
    • Ja! Kommer Mandag 1.Mai!
      25
    • kan desverre ikke komme!
      13


Anbefalte innlegg

Å være en gjeng på 6 stk fra samme lokallag som bestemmer seg for å stemme på samme bil og å oppfordre folk til å bruke stemmeretten ser jeg ikke på som to sider av samme sak... :rolleye:

 

Og er det over 10 biler som har fått 3-5 stemmer, da er det tross alt ca. 50 stk som har brukt stemmeretten sin.. Men altså stemt etter egen overbevisning ;) (no offense!!)

 

Om man unngår denne "problematikken" ved å dele ut stemmesedler KUN til utstillere er jeg ikke så sikker på : klø : Hvis f.eks. et lokallag snakker sammen og stemmer på samme bil (kunne nesten blitt vandrepokal, typ:"i dag stemmer vi på din bil, neste gang på min osv...") så får størst oppmøte plutselig stor betydning.. Jeg synes det er helt fint om besøkende også får si sin mening, for da har alle iallfall i utgangspunktet like sjanse for å komme hjem med en pris :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å være en gjeng på 6 stk fra samme lokallag som bestemmer seg for å stemme på samme bil og å oppfordre folk til å bruke stemmeretten ser jeg ikke på som to sider av samme sak... :rolleye:

 

Og er det over 10 biler som har fått 3-5 stemmer, da er det tross alt ca. 50 stk som har brukt stemmeretten sin.. Men altså stemt etter egen overbevisning ;) (no offense!!)

 

Om man unngår denne "problematikken" ved å dele ut stemmesedler KUN til utstillere er jeg ikke så sikker på : klø : Hvis f.eks. et lokallag snakker sammen og stemmer på samme bil (kunne nesten blitt vandrepokal, typ:"i dag stemmer vi på din bil, neste gang på min osv...") så får størst oppmøte plutselig stor betydning.. Jeg synes det er helt fint om besøkende også får si sin mening, for da har alle iallfall i utgangspunktet like sjanse for å komme hjem med en pris :)

 

Stemmingen var jo for alle... Det var jeg som sa fra at de som ville måtte stemme, visst de hadde glemt det, før vi stengte av den muligheten... Og jeg er ikke med det lokallaget. Men nå kan jeg ha misforstått første setningen din?!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

HUSK DETTE HER!!! DET HJELPER IKKE KLAGER PÅ DETTE HVIS DERE IKKE STEMMER! TROR NOK PROBLEMET LIGGER I AT FOLK IKKE STEMMER JEG!

 

Vennlig hilsen TThomaz

 

Første setning var en kommentar til TThomaz, dog uten noen kritikk av innlegget hans for øvrig!! Helt enig at hvis ingen stemmer, så blir det som det blir. Og som det er sagt her tidligere, så var det over 10 biler som hadde 3-6 stemmer på seg, så mye kunne vært annerledes om flere hadde brukt stemmeretten sin :o

 

Det siste jeg skrev var en kommentar til Tor Håvard som var inne på å dele ut stemmesedler til utstillere når de passerer porten ;)

 

Jeg hørte ikke noe om 10 minutter igjen, for jeg satt i bilen og varmet meg : oops : men jeg hadde nå også stemt lenge før :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første setning var en kommentar til TThomaz, dog uten noen kritikk av innlegget hans for øvrig!! Helt enig at hvis ingen stemmer, så blir det som det blir. Og som det er sagt her tidligere, så var det over 10 biler som hadde 3-6 stemmer på seg, så mye kunne vært annerledes om flere hadde brukt stemmeretten sin :o

 

Det siste jeg skrev var en kommentar til Tor Håvard som var inne på å dele ut stemmesedler til utstillere når de passerer porten ;)

 

Jeg hørte ikke noe om 10 minutter igjen, for jeg satt i bilen og varmet meg : oops : men jeg hadde nå også stemt lenge før :nana:

 

 

Jaja men nå er nå treffet over og pokalene er utdelt så saken er historie : smil : Og jeg gleder meg til Halden treffet iallefall!: ja : Så vil jeg tilslutt si at dere i Valdres lokallag ordnet med ett kjempetreff slett om været ikke var på deres siden i år. Og det som eventuelt ikke gikk så bra vil bli ordnet neste år! flinke var dere!!:glad:

 

Hilsen den evig positive TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første setning var en kommentar til TThomaz, dog uten noen kritikk av innlegget hans for øvrig!! Helt enig at hvis ingen stemmer, så blir det som det blir. Og som det er sagt her tidligere, så var det over 10 biler som hadde 3-6 stemmer på seg, så mye kunne vært annerledes om flere hadde brukt stemmeretten sin :o

 

Det siste jeg skrev var en kommentar til Tor Håvard som var inne på å dele ut stemmesedler til utstillere når de passerer porten ;)

 

Jeg hørte ikke noe om 10 minutter igjen, for jeg satt i bilen og varmet meg : oops : men jeg hadde nå også stemt lenge før :nana:

 

Ok.:) Bra med kritikk, så lenge det ikke bare er negativt... ;) Takker og bukker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja men nå er nå treffet over og pokalene er utdelt så saken er historie : smil : Og jeg gleder meg til Halden treffet iallefall!

 

Ordnet på gata sier at vi slipper å legge om til vinterdekk der nede ;): haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ordnet på gata sier at vi slipper å legge om til vinterdekk der nede ;): haha :

 

Ja vi får be for litt varmere vær og sommerdekk. Får bare håpe det ikke blir snø i fjellet på veien over fra BæææææRRRRRRRRRgen.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja vi får be for litt varmere vær og sommerdekk. Får bare håpe det ikke blir snø i fjellet på veien over fra BæææææRRRRRRRRRgen.

 

TThomaz

Flott treff og overaskende mange folk til å være så dårlig vær.. BRA:)

Kanskje du t.o.m kan kjøre på sommerhjul til Halden Thomas;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott treff og overaskende mange folk til å være så dårlig vær.. BRA:)

Kanskje du t.o.m kan kjøre på sommerhjul til Halden Thomas;)

 

 

TThomaz skal stille uannsett i Halden men TT`n. Hvis det snør får vi slenge TT`n på henger HIHI.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

TThomaz skal stille uannsett i Halden men TT`n. Hvis det snør får vi slenge TT`n på henger HIHI.

 

TThomaz

BRA:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å være en gjeng på 6 stk fra samme lokallag som bestemmer seg for å stemme på samme bil og å oppfordre folk til å bruke stemmeretten ser jeg ikke på som to sider av samme sak... :rolleye:

 

Er det misunnelse ute å går eller??? :confused: Jeg forventet absolutt ikke å få peoples choice prisen, jeg sto som ett ????? når jeg ble ropt opp. jeg synes det var mange "fete" biler der som kunne fått den! Synd at det må bli sånne diskusjoner over ting som "egentlig" skal være hyggelig.... mvh Christian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det misunnelse ute å går eller??? :confused: Jeg forventet absolutt ikke å få peoples choice prisen, jeg sto som ett ????? når jeg ble ropt opp. jeg synes det var mange "fete" biler der som kunne fått den! Synd at det må bli sånne diskusjoner over ting som "egentlig" skal være hyggelig.... mvh Christian

 

Er redd jeg har blitt misforstått noe veldig :o Har ingenting med misunnelse å gjøre, bare undret for min egen del over at det hadde vært så mange utstillere og besøkende som hadde stemt på din bil. No offense, men som du selv sier var det mange andre "fete" biler som kunne fått den. Men synes for all del at det er kult at peoples choice kan gå til hvem som helst, og gratulerer så mye Christian : ja :!! Og så er det jo litt morsomt at det ikke skulle flere stemmer til da : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.