Hjelp! Justering av KW Variant 2 på S3

Anbefalte innlegg

Får ikke til å justere KW'en bak på KW settet mitt. Både den rosa mutteren og gjengene går rundt når jeg skrur. Noen som vet hva trikset er? Må noe demonteres?

28Rearscompletedrop-vi.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den er ikke så langt oppe eller nede at du har "skrudd" skruen av gjengene da? At du må entre den igjen? Skulle vel ikke tro det gikk, men man skal aldri si aldri heller!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den er ikke så langt oppe eller nede at du har "skrudd" skruen av gjengene da? At du må entre den igjen? Skulle vel ikke tro det gikk, men man skal aldri si aldri heller!

 

Tror ikke det er tilfellet nei..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som du får finne ut av dette selv Stian.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel en sett skrue der en plass.

Å så må du sikkert få holdt på den delen med gjengene mens du vrir på mutteren med verktøyet som fulgte med bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der er ein ELENDIG patent!! Har akkurat samme problemet med KW settet mitt. Med ein gang du tar bort presset fra fjøra, så går mutteren og hele greia rundt. Klarer heller ikkje å sjå at settet er montert feil på noen måte ifølge anvisningene som fulgte med!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har du hvordan det ser ut på min Stian! Du har jo ikke den mutteren i midten på din da?? Jeg ville prøvd og smurt opp gjengen litt og sett om det gle lettere da.

 

TThomaz

justering.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er justert, har fått på Forge Tiebars, har vært hos ER-AN på 4 hjulskontroll og skrever ikke med bakhjulene lenger.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.