#26 Skrevet Mars 15, 2006 Her er jeg faktisk helt uenig, jo lavere dekkprofil, jo mer tydelig blir glippe mellom hjul og skjerm, dvs 19 tom krever mer senk enn 18 tom, ikke omvendt, etter min mening. Breie 18 tommere som (da stikker langt ut i skjermen) med 30mm senk ser ikke lurt ut. Skru opp gewinderet ditt 4 cm bak så ser du det Det eg tenkte på var subbing.... Kan ikke senke allverdens med 19" felger i forhold til 18" felger.... Var kansje litt uklar skriving fra min side.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 15, 2006 Det eg tenkte på var subbing....Kan ikke senke allverdens med 19" felger i forhold til 18" felger.... Var kansje litt uklar skriving fra min side.... Men sålene 19 toms hjulet er like stort som 18 toms hjulet (225/35 19 vs 225/40 18), så subber bilen akkurat like mye/lite, den eneste forskjellen er det optiske ved at lavprofildekk og stor glippe i skjerm ikke går så godt sammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 15, 2006 Jeg har 19" på sommerhjulene mine og synes det er helt perfekt! Er ikke sikker på hvor mye den er senket, for jeg har just. bart og har senket til det nivået jeg ville ha den! 235/35 19" dekk på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 15, 2006 Litt off topic, men heit Bil Torgeir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 15, 2006 Jeg har 19" på sommerhjulene mine og synes det er helt perfekt! Er ikke sikker på hvor mye den er senket, for jeg har just. bart og har senket til det nivået jeg ville ha den! 235/35 19" dekk på Ok. Har du noen fler bilder av bilen eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...