Det piper av og til i min 200 20v

Anbefalte innlegg

Hei

I tillegg til varsling med ulike symboler på dashen, har 200en piping for å varsle fører om at det er på tide å sjekke ting og tang.

Når det piper, hva indikerer det? Det skjer av og til på min 200 20v.

Detr kan pipe konstant eller med varierende lyd.

I tillegg begynner det å lyse i indikator lyset på dashen.

Men det er ikke noe synlig symbol. Bare masse horisontale striper.

synes det er litt merkelig at dette virker i det hele tatt, da sikring til kjørecomputer etc ikke er i.

Noen som kan gi med litt ingående info om lys/symbol og pipe varling på audien?

 

NB! skulle gjerne ha koblet dette fra/tatt ut sikring. Hvordan gjøre dette enklest mulig uten å ta ut instrumenthuset?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en kjent sak at autocheck-skjermen er litt gal. Er ikke alltid symbolene vises riktig, blir bare en masse kråketegn. Det at den piper kan være så mangt... F.eks lite bensin, lite spylervæske, olje, kjølevæske; you name it...

 

Et enkelt lite pip ved oppstart er ofte mindre alvorlige saker (lite bensin, spylervæske o.l.) Om den piper flere ganger på rad kan det sikkert fort være alvorligere, uten at jeg har erfart det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må nok ut med instrumentet, dele det og rense det som jeg har beskrevet i en annen tråd her ( fordi jeg er litt lat i dag gidder jeg ikke lete etter den tråden, men du vet hvor du får tak i meg;) )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.