hmmm, mystisk fenomen i 99 a6..

Anbefalte innlegg

Er det rele for temperaturennåla (motor) i instrumentpanelet i 99 a6??

 

Når jeg kjører er nåla der den ska være, men når den står på tomgang, faller den som en stein. Var noe rot med dieselmåleren i instrumentet, men da jeg dro ut ett rele og satte det inn igjen, funka det. Lurte kanskje på om det finnes ett rele i nærheten av dette.

 

 

: klø : : klø :

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det rele for temperaturennåla (motor) i instrumentpanelet i 99 a6??

 

Når jeg kjører er nåla der den ska være, men når den står på tomgang, faller den som en stein. Var noe rot med dieselmåleren i instrumentet, men da jeg dro ut ett rele og satte det inn igjen, funka det. Lurte kanskje på om det finnes ett rele i nærheten av dette.

 

 

: klø : : klø :

 

: vinke :

 

 

Samme dritet på min 01 A6 også men der faller den som en sten mens jeg kjører også, for så å komme tilbake når den finner det for godt...

Audi har ikke fått til temp målerene siden 1985 tror jeg...

Vet ikke hva feilen er men går utfra at det er giver eller instrument, på audi fra rundt 90 tallet så var det som regel giver.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.