18" eller 19" på en A4 (8E) senket 30mm

Anbefalte innlegg

Ja, som andre også har spurt her på forumet så spørr jeg også. Har planer om å kjøpe nye felger nå som sommeren nærmer seg og tenkte jeg skulle høre på folkets meninger angående felg str. Jeg har en Audi A4 type 8E som jeg har planer om å senke 30 mm med eibach fjærer. Hva syntes folket vil passe best til en slik bil. Husk 30 mm senk da. Vil det bli bra med 19" eller vil dette bli for høyt? Har hørt at 18 er det mest sikreste valget. Hva mener folket? Og er det noen som har noen bilder av samme type bil med 30 mm senk som har lyst til å legge det ut her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

her er det bilder av a4 med 30mm senk og 19" rs6

http://forum.vwaudi-club.no/showpost.php?p=316557&postcount=42

http://forum.vwaudi-club.no/showpost.php?p=315423&postcount=37

hele tråden

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=32255&page=3&highlight=a4

Jeg er i hvertfall ikke i tvil på hva jeg ville gjordt gå får 19" med en gang! : smil :

Det er vel ingen som har bilder av en 30 mm senka sedan med 19" vel. Jeg likte Avanten med 19" og 30 mm senk. Den var nice.

Hva syntes folket da. 19" med 30 mm senk eller 18"? Vil gjerne høre flere meninger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kuul bil du har Petter. Bare lurte på en ting. Nå som du har 18" på bilen din, hvis du hadde fått sjansen til å velge igjen, hadde du valgt 18" eller 19"?

For min egen del så vet jeg ikke hva jeg skal gå for. Derfor spørr jeg her om meninger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, som andre også har spurt her på forumet så spørr jeg også. Har planer om å kjøpe nye felger nå som sommeren nærmer seg og tenkte jeg skulle høre på folkets meninger angående felg str. Jeg har en Audi A4 type 8E som jeg har planer om å senke 30 mm med eibach fjærer. Hva syntes folket vil passe best til en slik bil. Husk 30 mm senk da. Vil det bli bra med 19" eller vil dette bli for høyt? Har hørt at 18 er det mest sikreste valget. Hva mener folket? Og er det noen som har noen bilder av samme type bil med 30 mm senk som har lyst til å legge det ut her?

Ble ikke du enig med deg selv på lørdag?: klø : 50 mm senk og 19".:rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble ikke du enig med deg selv på lørdag?: klø : 50 mm senk og 19".:rolleye:

Hehe....Der tok du meg ja. Vel, ble plutselig usikker igjen jeg. Tror jeg vipper mer mot 30 mm senk og 19" nå. Er redd for vinteren med 50/45 når jeg bare har 16" på vinterhjula.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe....Der tok du meg ja. Vel, ble plutselig usikker igjen jeg. Tror jeg vipper mer mot 30 mm senk og 19" nå. Er redd for vinteren med 50/45 når jeg bare har 16" på vinterhjula.

Selv om du har 19" på sommeren og 16" på vinteren blir ikke bilen lavere på vinteren. Husk at profilen på dekkene er høyere på 16" enn 19". Diameteren på hjulet er det samme.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kuul bil du har Petter. Bare lurte på en ting. Nå som du har 18" på bilen din, hvis du hadde fått sjansen til å velge igjen, hadde du valgt 18" eller 19"?

Er vel ganske fornøyd med bilen slik den er i dag, ikke noe ekstrem hverken med senking eller hjul. Hadde så klart vært kuulere med 19", men da hadde jeg vel kanskje satset på litt mere senk. 30mm er ikke noe problem på noen måter, ikke subba med den enda, så går nok fint med rundt 50mm også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv om du har 19" på sommeren og 16" på vinteren blir ikke bilen lavere på vinteren. Husk at profilen på dekkene er høyere på 16" enn 19". Diameteren på hjulet er det samme.

Ok, tenkte helt feil jeg da. hmmm...Nå sliter jeg enda mer med å bestemme meg. Nå har jeg gått fra å tenke på 18"/19" til å tenke på 30mm/50mm senk.

Valget av str felg blir lett hvis jeg velger 50mm senk. Da er det naturlig å gå for 19". Men går jeg for 30 mm senk så er derimot valget litt vanskeligere.

Har hørt fra noen som har sportsenka (20mm) at de allerede subber nedi om vinteren. Derfor er jeg litt skeptisk til 50mm senk selvom dette ser klart tøffere ut enn 30 mm senk.

Jeg får nok tenke mer på det. Takk igjen Inge for råd, men fortsatt usikker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne var nice. Hvorfor selger du bilen?

Har sendt deg pm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må gå for 19" selv med et 30 mm senkesett. Har selv hatt både sedan og avant av A4 8E med 19".

Ingen problem:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må gå for 19" selv med et 30 mm senkesett. Har selv hatt både sedan og avant av A4 8E med 19".

Ingen problem:)

Ørjan, har du bilder av bilene med 19"? Hvor mye senk hadde du på bilene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.