#1 Skrevet Mars 14, 2006 Ja da møtes vi vel igjen på treff på Nidarvoll da!!! Velkommen til alle som har anledning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 14, 2006 Får prøve å dukke opp igjen da :-) Satse på at det ikke blir så hestjævlig kaldt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 16, 2006 19.00 bak Bunnpris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 16, 2006 Faen,sovna fra medlemstreffet æ d vt: gråter : Vi får ta d neste gang: bh : Bli d 6 apr d no da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 16, 2006 Faen,sovna fra medlemstreffet æ d vt: gråter : Vi får ta d neste gang: bh : Bli d 6 apr d no da?? Ja det bli det!! Møt opp da, begynne vel å bli litt varmere også da håper jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 16, 2006 På treffet i kveld var det jo noen som møtte opp. Pratet og frøs litt før kvelden var omme. Da er det bare å glede seg til neste treff!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 17, 2006 Oops, glemte det ja.. Typisk at nettet streika torsdag formiddag. Ellers hadde jeg jo kanskje fått med meg møtet også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...