#1 Skrevet Mars 14, 2006 Blir mer og mer i tvil jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 14, 2006 noen tegn til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2006 Men er litt kjedelig å ha like felger 2 år på rad.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 14, 2006 Finnes jo ikke noe finere enn lm da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 14, 2006 Men er litt kjedelig å ha like felger 2 år på rad.... Hvorfor forandre på noe som allerede ser helt rått ut? Bytter du blir du muligens å savne LM'ne (tror jeg). Jeg syntes du bør beholde de, helt klart! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 14, 2006 Behold de! Finere felger finnes ikke Flott hund du har også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 14, 2006 Bytt bilen og behold felgene;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 14, 2006 Men er litt kjedelig å ha like felger 2 år på rad.... Ja ikke sant. Selv om de du har bare er helt konge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 14, 2006 Litt OT men hadde du valset hjulbuene på den der med de hjula? Prøver å finne ut hvor mye jeg kan senke uten at det subber i hytt og helvete. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 14, 2006 Hjulbuene er dønn orginale og bilen er på bilde senket ca 4 cm i tillegg til orginalt sportsunderstell. På bilde er det også montert 20mm spacer. Bilen ble ubrukelig... Har dreid ned spacerene til ca 15mm og da skal de fungere bra. Felgene er forøvrig 8,5 x 20 med ET38. Dekkene er 245-30-20. Ikke noe plass igjen foran, men masse plass både innover og utover bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 14, 2006 Hvordan var det med subbing a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 14, 2006 Ingen subbing uten spacere, skal gå bra bak med 15mm spacere. Muligens litt subbing i innerskjerm i store dumper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 15, 2006 Høres bra ut, jeg har 8x19 og justerbart senkesett så da er det vel bare å skru ned til dekket er kant i kant med skjermen. takk for info 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 15, 2006 Ikke noe plass igjen foran, men masse plass både innover og utover bak. Høres veldig bra ut Hvis du vurderer å selge bilen, ville jeg beholdt hjula og slengt de på neste bil, kler vel (hvis det er lov å si det) en litt mindre limosin-type bil enda bedre! Det skal være Merce-felg på A6 veitu, hihi! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...