Audi 100 speedometerskiver

Anbefalte innlegg

En kollega av meg har en audi 100 c4.Speedometeret hans har begynt og flasse.Dere Audi c4 eksperter her vet helt sikkert hva jeg mener: flau :

Han gidder ikke og bytte til hvite skiver.

Jeg la merke til at denne bil hadde en abs bryter for og slå av abs.Hvorfor????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har vel noe med at den gamle abs'n ikke er veldig bra. Da det kom nytt og bedre ABS-system i 1994 forsvant bryteren. Dessuten kan det være greit å kunne skru den av under noen føreforhold (dette står som grunn i bruksanvisningen)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samme problemet ang, speedometerskivene, så jeg venter også spent på svar her.

Hvite skiver er ikke aktuelt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er veldig typisk for instrumentene i 100 C4 å flasse. Filmen løsner, og speedometernåla henger seg opp og det ser veldig stygt ut!

Men man kan vel ta seg en tur på et huggeri å finne nye instrumenter. Det finnes jo også mange som er hele og fine...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flasse voldsomt på mi speedometerskiva og. Har aldri hatt instrumentet ute så eg lure på om det går ann å kun skifta den speedometerskiva? Bare lånte tråden til eit spørsmål eg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hvite skiver, og de flasser de også.. Tror eneste løsning er å finne et nyere eks, dere med sorte har jo da en 'noe' større base å lete i.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.