#1 Skrevet Mars 14, 2006 En kollega av meg har en audi 100 c4.Speedometeret hans har begynt og flasse.Dere Audi c4 eksperter her vet helt sikkert hva jeg mener: flau : Han gidder ikke og bytte til hvite skiver. Jeg la merke til at denne bil hadde en abs bryter for og slå av abs.Hvorfor???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 14, 2006 Det har vel noe med at den gamle abs'n ikke er veldig bra. Da det kom nytt og bedre ABS-system i 1994 forsvant bryteren. Dessuten kan det være greit å kunne skru den av under noen føreforhold (dette står som grunn i bruksanvisningen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2006 Har samme problemet ang, speedometerskivene, så jeg venter også spent på svar her. Hvite skiver er ikke aktuelt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2006 Det er veldig typisk for instrumentene i 100 C4 å flasse. Filmen løsner, og speedometernåla henger seg opp og det ser veldig stygt ut! Men man kan vel ta seg en tur på et huggeri å finne nye instrumenter. Det finnes jo også mange som er hele og fine... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 15, 2006 Flasse voldsomt på mi speedometerskiva og. Har aldri hatt instrumentet ute så eg lure på om det går ann å kun skifta den speedometerskiva? Bare lånte tråden til eit spørsmål eg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 16, 2006 Jeg har hvite skiver, og de flasser de også.. Tror eneste løsning er å finne et nyere eks, dere med sorte har jo da en 'noe' større base å lete i.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...