#1 Skrevet Mars 14, 2006 vil 10" bredde et 32 gå bak? regner med at 9" et 35 går foran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 14, 2006 vil 10" bredde et 32 gå bak?regner med at 9" et 35 går foran Tipper 10x19 ET 32 subber greit bak ja, i hvertfall hvis vedkommede har planer om å senke bilen endel. Og senker han den ikke mye, ser der dumt ut, så her må nok valseverktøyet fram kombinert med at det trengs skikkelig stive dempere, type KW gew type 3 (justerbar hardhet). 9x19 ET35 går litt bedre, men er i grenseland for hva som går uten for mye problemer. Subber vel neppe rett fram, med hjula på sving og dump/kant i kombinasjon er ikke så bra. Hør med Inge Oppland, han hadde den dim på sin A4 i fjor sommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2006 Takker Runar, du er et leksikon på felger å dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 14, 2006 vil 10" bredde et 32 gå bak?regner med at 9" et 35 går foran Enda et nytt projekt...... hvis så har du alt for mye tid.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 14, 2006 Enda et nytt projekt...... hvis så har du alt for mye tid.... Nei ikke denne gangen Bare en kompis som skal ha nye hjul... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 15, 2006 Som Runar Kopperud nevnte i et tidligere innlegg kjørte jeg med 9 x 20 et 35 i fjor sommer. Jeg har senket A4en 50 mm og hadde ingen problemer med subbing selv i sving med bump. Nå har jo dekkbredden også mye å si her. Jeg kjørte med 225 bredde. Disse ble ganske strekkt på felgen, men det må til for å unngå subbing. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...