Bergen:Noen med 80`talls Vag i Bergen?

Anbefalte innlegg

Lurte bare enkelt og greit på om det er noen i det hele tatt her i Bergen som holder på med eldre VW-Audi som er medlem?

Vet det var en del før, men

fikk litt inntrykk av at det stort sett var sene 90,tidligere 00 modeller

av vag som dominerte her i Bergen da jeg stilte opp på treff her om dagen...

Ikke det at det er så fryktelig dumt, men det hadde vært greit om det var noen som jeg kunne dele mine erfaringer med og spørre om råd osv. om disse 80`talls modellene som jeg har min store lidenskap til:)

 

På forhånd takk

 

Kristian

(85` Urquattro)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det ene treffet jeg har vært på, så var vel min 92' golf den eldste der.. følte meg som en "fattigkar" nesten :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kansje på tide å komme med jettaen min da 87 mod eller golfen min 88 mod: rolleyes : rolleyes

holder meg til 80 tallet eg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det ene treffet jeg har vært på, så var vel min 92' golf den eldste der.. følte meg som en "fattigkar" nesten :P

Ja, fikk litt sånt inntrykk jeg og... Får avtale litt på forhånd da, slik at vi er et par "fattigkarer" som kan treffes for hyggelig prat:)

 

kansje på tide å komme med jettaen min da 87 mod eller golfen min 88 mod

holder meg til 80 tallet eg

Hadde vært på tide det ja, vært artig og se jettaen live:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er da noen som har biler av god gammel årgang. Har ikke vært på så mange av treffene her, men stiller alltid på hovedtreffene. Selv har jeg en 80 quattro Type 85. Drømmer om en UR.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hey,

 

Ingen er "fattig" i denne klubben her vet dere... Samma hva man stiller med så er det interessen som er felles uansett hva man kjører i.. Selv om jeg har en 00 modell så digger jeg de eldre like godt. Har også en 87 Audi 80 som jeg har mer feelings for enn A8`en, da den har fulgt meg i snart 10 år og er GO`bilen: rock :

 

Er ganske mange 80 tals biler her i Bergen, men alle stiller ikke hver gang, så det er bare å komme. Og selv om mange har nyere biler så tyder ikke det på at kunnskapen svikter på de eldre årganger, de fleste har hatt endel biler før den de har i dag eller har en god gammel årgang ståendes i garasjen..

 

Og jeg skal si deg Kristian at selv om jeg hadde stilt med en 06 S8 V10 så er UrQ drømmebilen:tilber:

 

Tror forresten at jeg møtte deg på Fjell på mandag tror jeg, eller søndag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg holder på.. bortsett fra at bilen står igjen i Ålesund for øyeblikket ;)

 

Lite mekking om dagene, mest sparing.. så får vi se om bilen kommer seg hitover i løpet av sommeren en gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er go, tror jeg fikk svar på det jeg lurte på;) Gleder meg til neste hovedtreff:) Noen som vet når/hvor neste er?

Og jeg skal si deg Kristian at selv om jeg hadde stilt med en 06 S8 V10 så er UrQ drømmebilen

 

Tror forresten at jeg møtte deg på Fjell på mandag tror jeg, eller søndag?

Det er godt mulig, var faktisk en tur utover på fjell på søndagen... kjørte du A8`n da?

Vi er da noen som har biler av god gammel årgang. Har ikke vært på så mange av treffene her, men stiller alltid på hovedtreffene. Selv har jeg en 80 quattro Type 85. Drømmer om en UR.....

Da snakkes vi sikkert på neste hovedtreff:)

 

Kristian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nettopp anskaffet meg en Coupè GT -86.

Ikke kjørbar for tiden, men HVIS NOEN HAR EN RADIATOR, så er jeg snart på veien. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ein 80 1980 GLE ; med bronsetona ruter 1,6i motor og 140k på telleren.

 

og Passat Gt syncro 87, men bur på Voss så er ikkje på slike treff desverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

92 å 93 golf her!! grunnen til at de eldre bilene ikke er på treff er jo pga de ikke funker hele tiden :) neida.. savner de jeg også!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 86 scirocco! om denne noengang kommer på veien igjen da....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg har en audi coupe gt 5s 82 modell er snart på veien med den håper og ta den med på eikås treffet

 

liker di elder modellen eg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er den blå den bilen din Kristian? Da var det sikkert deg jeg så Sartor i går, på baksiden med MEKK!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er den blå den bilen din Kristian? Da var det sikkert deg jeg så Sartor i går, på baksiden med MEKK!!

Det stemmer nok det, holdt på med å skifte batteri på klokken min, så jeg trengte et urmaker-skrutrekkersett kjapt;)

Ta det med ro, blir ikke "mekk-performance team" sponsa Ur`en hvis det var det du hintet til:D

 

Kristian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, neida.. Jeg parkerte med 80`ien i det du satt deg inn og fyrte opp.. Fin lyd: smil : , men potta bak skulle du fiksa litt på..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en 73 boble 1303s, eller blir dette for gammelt for deg? hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, neida.. Jeg parkerte med 80`ien i det du satt deg inn og fyrte opp.. Fin lyd: smil : , men potta bak skulle du fiksa litt på..

Vet, er litt jalla slik den er nå, men den holder nå tett selv om det ikke ser noe særlig ut... Venter til jeg får TIG apperatet som jeg har bestilt, så tenker jeg at hele eksosen får seg en shinings:)

 

har en 73 boble 1303s, eller blir dette for gammelt for deg? hehe..

Jepp! det er for gammelt:D hehe neida, helt ideelt!! still opp når du har anledning: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller jo alltid opp med en 85 mod 90 2,2. Det er jo eldre modell skulle jeg tro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal stille med min gode gamle femmer på neste tirsdags treff eg. Det er ingenting som slår femmer lyden !!!

PS ! Øystein W, Dersom du stiller med 80'en eller stiller i det hele tatt skal du få en stjerne i boken :-))

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.