#1 Skrevet Mars 15, 2006 Etter at jeg fikk installert DEFA-alarm har jeg oppdaget litt knirking/knepping i dashbordet, typisk hvis jeg kjører over små dumper og lignende. Jeg tror ikke lyden var der før jeg fikk alarmen, så nå lurer jeg på: - Hvor mye må fjernes/demonteres for å få montert alarmen? - Er det ledninger som kan ligge "løst" og lage lyd? - Burde jeg be verkstedet som monterte om å sjekke at alt er i orden? - Eller er det bare kulda? Ny bil = ørene på stilk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2006 Tror alle biler knirker og knaker ekstra mye når det er kaldt ja.. Hvis knirkinga er "uutholdelig" så hadde jeg gått tilbake til verkstedet, så fikk de vurdere det.. De kommer selvfølgelig til å si at det er kulda som har skylden, men da har de iallefall registrert at du har klaga, så når våren kommer og knirkinga ikke gir seg så kan du klage mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2006 Det er ingen fast plass for å montere sentralenheten, det kommer an på personen som monterer alarmen, hvor han synes det passer best. Derfor er det heller ingen konkrete paneler som "må" taes av for å montere denne, det blir rett og slett etter behov. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...