#1 Skrevet Mars 15, 2006 Fikk akkurat beskjed om at Grenland Auto har fått inn en rød Golf GT 1.4 til utstillingen sin! Anbefaler ALLE som er interessert å ta turen innom og se på denne! Sinnsyk bil med både turbo OG kompressor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2006 ARTIG! da må jeg ut å titte i morgen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 24, 2006 Var tøff den. Så den når jeg var innom og tok service på A6'n. Var forresten på visning av Q7 i går også. Feit flåte... SWS:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 24, 2006 Dem har den inne på jessheim auto også, var innom og prøvde den i går... Overraska ble jeg.. Gikk gromt den!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 26, 2006 Fikk ikke prøvekjøre vi. Bare se. Kunne visst kjøre senere... Litt kjipt det: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 26, 2006 hva liggern gt'n på ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 26, 2006 ca 280 laken http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=38290&highlight=Golf+gt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...