Anbefalte innlegg

Har søkt litt her, men finner ikke svar på spørsmålet mitt.. Når jeg monterte sideskjørt på bilen, reiv jeg vekk dei orginale plast innstegslistene..: dum :

 

Og nå lurer jeg på hvor jeg kan få tak i noe tilsvarende, som dekker heile greia? kun sånne små til salgs rundt om kring.. Noen som vet? Bilder?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har søkt litt her, men finner ikke svar på spørsmålet mitt.. Når jeg monterte sideskjørt på bilen, reiv jeg vekk dei orginale plast innstegslistene..: dum :

 

Og nå lurer jeg på hvor jeg kan få tak i noe tilsvarende, som dekker heile greia? kun sånne små til salgs rundt om kring.. Noen som vet? Bilder?

 

Men hvorfor skal du ha på igjen lister når du har sideskjørt montert?

Får vell ikke brukt lister + sideskjørtene samtidig?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bilder av hvordan det ser ut på din?

 

PÅ min så forsvant lakken under når jeg reiv vekk dei gammle, så e kvite flekker og stygt nå.. : gråter : Innveldig når man åpner døra also!!

 

Men hvorfor skal du ha på igjen lister når du har sideskjørt montert?

Får vell ikke brukt lister + sideskjørtene samtidig?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bilder av hvordan det ser ut på din?

 

PÅ min så forsvant lakken under når jeg reiv vekk dei gammle, så e kvite flekker og stygt nå.. : gråter : Innveldig når man åpner døra also!!

 

Hmm,jeg har nok ikke bilder desverre. :o

Skal montere sideskjørt nå i sommer så da må mine av oxo,de koster ca 1000kr pr side nye lister.

Men har du ikke sideskjørtene montert da? De hvite flekke synes vell ikke da for den dekker det?Rieger skjørtene gjør i hvertfall det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,jeg har nok ikke bilder desverre. :o

Skal montere sideskjørt nå i sommer så da må mine av oxo,de koster ca 1000kr pr side nye lister.

Men har du ikke sideskjørtene montert da? De hvite flekke synes vell ikke da for den dekker det?Rieger skjørtene gjør i hvertfall det...

 

Okaay.. går bra det! Har sånne universal sideskjørt, og dei dekker ingen ting.. Får prøve å finne på noe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okaay.. går bra det! Har sånne universal sideskjørt, og dei dekker ingen ting.. Får prøve å finne på noe!

 

Ok,akkurat.

Får spraysparkle/sparkle og pusse og lakke det opp da vettu. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hende det blir det ja: rolleyes

 

Ok,akkurat.

Får spraysparkle/sparkle og pusse og lakke det opp da vettu. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.